Selasa, 20 November 2012

Nik Najis Mengaku Murtad?


Demi menegakkan kesesatan adiknya..maka Nik Najis tidak sesekali membenarkan adiknya seekor menjadi binatang! bagi beliau kebinatangan adiknya juga perlu dikongsi sama oleh beliau..! glamour binatang ini perlu dimonopoli oleh Nik Najis dan bukannya Nik Razi..apatah lagi bila bergelar murSHITdol hamPAS! mesti maqam tinggi ! darjat binatang pun mesti tinggi ! dah nyanyok giler dah tua kutuk nih!

Itu sebab demi menegak benang reput basahnya tua kutuk ni kata..

"Tak salah doa macam itu. Umno pun dah tolak Islam, nak mulia di mana lagi," katanya ringkas sewaktu ditemui pemberita pada akhir Muktamar Tahunan PAS Kali Ke-58 di Kota Bharu.

Nik Aziz berkata, orang Islam yang memperlekeh agama Islam dengan sengaja maka ia boleh menjadi murtad (terkeluar daripada Islam).
baru real..kalau nak jadi binatang peliharaan...huhu!
Nampak? kan dia nak tunjuk yang dia lebih binatang dari adiknya si razi? itu yang tinggi maqam tu..! pttuuiihh!!! walhal apa kata agama..apa kata ulama'..

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria menegaskan, doa yang bertujuan menghancurkan sesama Islam adalah satu perbuatan bidaah dan haram dari segi hukum. Harussani berkata, doa yang menuduh orang lain sebagai kafir juga satu tuduhan fitnah yang tidak sewajarnya dilakukan. 

Menurutnya, perbuatan sedemikian boleh menyebabkan seseorang itu sendiri menjadi kafir dan perlu bertaubat. “Jika orang itu tidak kafir, tetapi dia menuduh kafir, jadi dia kafir. Kena bertaubat. Selain itu, tuduhan murtad terhadap orang Islam lain tanpa asas yang kukuh juga adalah satu fitnah.

 “Selagi kita mengucap dua kalimah syahadah, kita boleh menyampaikan pendapat demi mempertahankan Islam. Bagaimana kita boleh menjatuhkan hukum murtad kepada orang lain?” katanya. Harussani berkata demikian pada sidang media selepas majlis perasmian Muzakarah Ulama dan Cendekiawan Islam 2012, yang disempurnakan oleh Pemangku Raja Perak, Raja Dr Nazrin Shah, di sini hari ini.

Lu FIkir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. KEHKEHKEH WALLY SLIPAU ADE SIFAT2 BERPERIKEBINATANGAN LER BROO! >XD

    BalasPadam
  2. Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tipa hari

    BalasPadam