Jumaat, 9 November 2012

Izzah Perlu Kuat Imani Rukun Yahudi - Anwar


Sebagai umat Islam tentu lebih mudah kita mengimani dan meyakini Rukun Islam dan Rukun Iman yang diajar kerana itulah sahaja agama yang benar yang kita amalkan dulu, kini dan selamanya..amin. Tapi kalau ada umat Islam yang cuba nak beriman kepada rukun yang lain dan bukan dari ajaran agama suci ini tentu padah yang telah, sedang dan bakal menimpa mereka!

Anwar tahu bahawa agenda Yahudi yang beliau imani gagal ketika beliau berjawatan didalam Kerajaan dahulu, namun sebagai barua tegar yahudi di Asia Tenggara Anwar tahu bahawa bantuan dari tuhan politiknya itu akan terus 'mencurah' seperti mana 'kenyangnya' Suaram yang menelan jutaan ringgit melalui NED, OSI, Mkini, Soros dan apa jugak namanya dalam menegakkan rukun Yahudi yang sesat itu.


'Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan kontroversi panas yang mendakwa anaknya, Nurul Izzah Anwar, yang juga Naib Presiden PKR, berhubung isu kebebasan memilih agama, sebagai titik permulaan kepada anaknya itu untuk belajar mengharungi dunia politik sebenar.

Beliau berkata, dunia politik sebenar bukan mudah dan pelbagai cabaran perlu ditempuhi serta memerlukan kekuatan.'

Anwar tahu Izzah akan berdepan cabaran besar! cabaran nak meraikan murtad dan menghina Islam bukan kecil..! cabaran nak menukar Perlembagaan yang bakal mengiktiraf agama lain selain Islam juga bukan sedikit..! cabaran nak menghalalkan LGBT dalam masyarakat bertamadun bukan mudah..! 

Semalam si ibu cuba membangkitkan simpati kuda belang..hari ini si bapa pula bersuara membela..! ini semua dibuat atas satu niat..satu hajat..satu iktikad..! Demi Yahudi anutan sekeluarga..! Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. ANAK PUAKA DIA NAK IKUT JEJAK LANGKAH BAPAK DIA JLN KE NERAKE GAK BROO...KE MANA TUMPAHNYE KUAH KLU BKN KE NASIK HUHUHUHU

    BalasPadam
  2. gambar sedang berdoa tu 100% kesamaan dari segi posisinya. ha ha ha

    BalasPadam
  3. Bandingan gambar2 tu buat aku tergelak berguling-guling. Memang saling tak tumpah sebiji macam dia tu lah. Sape ke lagi. Kalau lah dah selepas solat hajat dn dah macam2 petunjuk yang Allah berikan, tapi masih ada lagi golongan yang buat tutup mata dan pekakkan telinga, tak tau nak kata apa lagi lah.

    BalasPadam