Sabtu, 24 November 2012

Tuhan PAS Murka Lagi..!


Tuhan PAS bersuara lagi..! Nik Najis dan Husam Kusam pasti akan menurut perintah tuhan politik mereka ini..kalau tak ikut merana la hidup, sia sia la menjadi hamba abdi selama ini..! yang lebih malang takut tak merasa syurga dajjal mereka ini..!!!


Pengerusi kebangsaan DAP Karpal Singh menggesa kepimpinan PAS campurtangan dan menyelesaikan segera kontroversi terbaru berhubung peraturan di Kelantan  yang melarang pendandan rambut wanita memotong rambut pelanggan lelaki.

"Saya terkejut Kelantan telah memutuskan untuk memperluaskan
peraturan tersebut ke atas bukan Islam," kata Karpal dalam satu sidang akhbar di Pulau Pinang.

Katanya, seringkali kerajaan negeri PAS secara terbuka mengisytiharkan bahawa undang-undang Islam tidak membabitkan bukan Islam, sepertimana parti itu juga berkata bahawa hudud bukan untuk bukan Islam.

Hasil tazkirah PAS selama ini..undang undang Islam hanya untuk orang Islam..! bodoh punya kapal sinki ! bangang punya PAS! 

Lu Fikir La Sendiri!!

1 ulasan:

  1. JANGAN PEDULI APA YG DIKATAKAN OLEH KARPAL SINGH KERANA KENYATAAN BELIAU TIDAK MEWAKILI DAP DAN PAKTAN RAKYAT.KARPAL ADALAH AGEN UMNO/BN/MCA YANG DIBAYAR DAN DIUPAH. HUKUM ALLAH ADALAH TERPAKAI KEPADA MANUSIA SEJAGAT. PAS BERKUASA SEPENUNHNYA DIKELANTAN JANGAN TAKUT DENGAN ANCAMAN SIKAPAL SELAM YANG DAH NAK SINK (TENGELAM TU. DICADANGKAN SUPAYA KARPAL SINGH DITARBIAH DI MANA-MANA PASTI ILMU YANG BERDEKATAN DENGAN TEMPAT TINGGAL BELIAU SECARA PERCUMA OLEH PAS. (KENYATAAN KARPAL SINGH YANG MUTAKHIR ITU ADALAH BERKAT DOA ADIK NIK AZIZ BARU-BARU NI. BUKAN BEGITU

    BalasPadam