Jumaat, 16 November 2012

PAS Sesat - Pemuda PAS..!


PAS sudah jauh tersasar..jauh menyimpang dari landasan semasa ianya ditubuhkan oleh Ustaz Ahmad Fuad setelah kecewa, marah, dengki dan dendam apabila kalah di tangan YTM Tunku Abdul Rahman dalam merebut jawatan Yang Di Pertua UMNO.

Hari ini perwakilan pemuda PAS didalam Muktamarnya juga membuktikan bahawa PAS jauh sesat dengan mengagungkan puak Syiah pembunuh umat Islam Ahli Sunnah Wal Jamaah. Malah ada dikalangan pemimpin hamPAS yang jelas berfahaman Syiah...

Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP) digesa menegur segelintir pimpinan tertinggi parti itu yang dilihat cenderung dan terarah kepada fahaman Syiah.

Perwakilan Pemuda PAS Melaka, Abdul Wahab Mohd Jawi, berkata kecenderungan itu dapat dilihat melalui artikel serta ucapan segelintir pemimpin yang mengagungkan pemimpin Syiah dan Iran.
Selain pemimpin utama PAS, beliau juga menegur media rasmi parti itu, Harakah, supaya lebih peka dan sensitif serta tidak mengeluarkan artikel yang berkaitan dengan fahaman Syiah.

“DPPP perlu menegur kepemimpinan tertinggi supaya jaga tindak-tanduk dan tutur kata supaya jangan terjerumus dengan fahaman Syiah. Saya tidak tuduh pimpinan mengamalkan ajaran Syiah.

“Tapi segelintir pimpinan suka memberi artikel atau ucapan yang mengagungkan pimpinan Syiah dan Iran. Ini akan menimbulkan persepsi tidak baik dalam kalangan ahli serta masyarakat.

Cuba tanya Nik Najis dan Mad Sabu...dia syiah ke tak? mesti dia jawab tak kan...kan..kan..?
Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan