Rabu, 2 Januari 2019

MT UMNO Perlu Berani..!


Kalau mahukan perubahan maka MT UMNO perlu berani mengambil tindakan..! Jangan dicemari dengan bayangan silam. Jangan dibiarkan pungguk merindu bulan..! Dedak dah takde..! Dah habis..!

Ahli Majlis Tertinggi Umno digesa sebulat suara memberikan mandat penuh kepada Mohamad Hasan menjadi pemangku presiden dan bukannya sekadar timbalan presiden yang menjalankan tugas presiden.
Bendahari Umno Johor Md Jais Sarday (gambar) dalam kenyataan medianya hari ini berkata, mandat itu harus diberikan kepada Mohamad bagi memulihkan dan memperkasa Umno.
“Ahli Umno di peringkat akar umbi, khususnya di peringkat Umno Kluang hari ini menyambut baik iltizam yang digariskan Tok Mat selaku Timbalan Presiden yang menjalankan tugas-tugas Presiden untuk Umno bangkit kembali dan meneruskan perjuangannya dalam arena politik tanah air.
"Sehubungan dengan itu, sewajarnya beliau bukan sekadar menjalankan tugas-tugas presiden, sebaliknya kuasa untuk memangku jawatan tersebut seterusnya mengarahkan jentera dan parti di semua peringkat dalam memperkasa dan menjalankan kerja-kerja parti dalam menjayakan iltizam yang digariskan Mohamad," katanya.
UMNO perlukan lebih ramai pejuang..! bukannya mereka yang hanya menanti peluang seperti mana sebelum ini..!
Berubahlah..! Berubah demi Agama, Bangsa dan Negara..!
Boleh?
Lu Fikir La Sendiri..!

25 ulasan:

  1. Mat hasan bkn org yg boleh pulihkn umno..umno dh rosak sampai ke usus..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pundek hangg.. Matdey mampos aman tanah melayu

      Padam
  2. Mat hasan hAnya jadi bahan ketawa saja..dia mng dun rantau pun sbb tipu..

    BalasPadam
  3. Mat hasan dgn taikk xde beza pun..

    BalasPadam
  4. tedbabi fuckofff dtg berak blog sini pulak..
    da kena reject di CG

    kah..kah..kah ko da nak mampos ke da nak gile tedbabi oii?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko nak menafikan pendapat ted, ko kasi fakta dan hujjah yg munasabah lah.

      Bahasa kotor mak bapak ko tak bimbing masa kecik ke?

      Padam
    2. Bahasa begitu sesuai untuk macai bertaraf NAJIS tedbabi tu

      Yg kau jilat tedfuckoff ketat2 sht nape? Ko gay ke? Atau ko ialah tedfuckoff??

      Budak bingai bangang cmtu ko nk suruh lyn..taik la.. Mak abah ko bodoh tk ajar ko ke kenal manusia..

      Padam
    3. Sabar cik ali, kalau dah lepasan pondok, lulus lak sekadar level srp dan spm takkan dia paham cara berhujah dengan fakta ni.
      Sad to say, inilah hakikat sebenar karakter orang melayu, kuat mencarut maki hamun dan juara fitnah memfitnah.
      Melayu takde kelas depa ni. Thats how low umno has become. Low class.

      Padam

    4. Setuju. Tapi bukan-Melayu pun ada yg low class. Spt Red Beans.

      Padam
  5. Malaysia akan kembali aman. perkauman akan lenyap dan umat Islam akankembali pada ajaran sebenar bila Mahadey Mahapundek MAMPOS

    selagi tua kutuk laknatullah ini tak MAMPOS selagi itu fitnah dan parasite akan berkembang biak

    termasuk lah langau2 macai bersatoo kaki songlap kontrek & blogger takde telor dan tamadun kaki maki najib/umno.
    kapir harbi dap ko tak maki, moorty pariah ko jilat sampai ke kaki.. apa punya blogger lendir.. dedak cash king sebenar.. maruah di celah kangkang paria.. anak bini pon esok ko lelong..

    sape kena serbuk lada dia rasa pedih dan pedas..

    kah kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko org yang sama pakai bahasa kotor di atas. Gunakan lah bahasa biasa walau pun ko tak setuju apa org lain tulis. Kesian mak bapak ko kena blame tak bimbing ko masa kecik.

      Apa bukti ko mengata "macai bersatoo kaki songlap kontrek & blogger takde telor dan tamadun kaki maki najib/umno. .."? Jangan menuduh liar. Sekurang kurang nya beri penerangan, kalau tidak, takda siapa peduli rungutan ko.

      Najib/umno perlu terima lah hakikat dah tersungkur di Pru14, Najib menghadap 39 tuduhan mahkamah, mungkin 10-20 tahun dalam penjara akibat nya.

      Padam
    2. Woii bingai..ko sape nak tentukan najib salah? Gone end mkn rasuah boleh lepas? Rule kepala bapak kutty la..macai menyalak psl najib nk alih isu

      Kesian lagi mak abah ko ade anak bingai bengap asyik nak mengampu org bodoh kcm tedfuckofff tu
      Xyhla tunjuk baik klu dh jenis bangsat pencacai ph.. Dari mulut sampai usus mmg busuk dan jijik

      Ko muhasabah diri slu jadi macai tonpundek kepala penipu besar, dosa ko kongsi sama lah merangkak nnt

      Padam
    3. Wahai Dol 713,

      Takda sapa "menentukan" setakat ini. Ha nya meramalkan Najib masuk 10-20 tahun, berdasarkan hal dia ada 39 tuduhan mahkamah sekarang. Dan jangkaan 4-5 sangkut, masuk ler penjara.

      Ko frust yer? Keling Islam loyar dia pun dah muram saja sekarang. Dia sendiri pun ada beberapa tuduhan mahkamah, termasuk subahat dengan Al Jibo money laundering.

      Padam
  6. Kalau mahukan projek, jom ramai2 berhijrah masuk Bersatu, disana ada banyak projek, masih ada berbaki 4 tahun, ayuh semua jangan tunggu lama2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahli2 biasa Umno kot di terima masuk Bersatu dengan tak payah panjang lebar. Tapi pemimpin2 nya di berbagai peringkat kena vetting, ok baru di terima.

      Padam
  7. tedfuckofff rata ko lari ye..
    nak cari tempat bergayut telor..

    kekekeke

    pundek tua mampos ko jgn lupa GESEK BIOLA...

    kikikikiki

    jgn lupa daftar jadi ahli bersatooo pondan merah utk dpt kelayakan tender makan suap... komisen jgn lupa letak 50-100 parsent

    cinebabi tgh melahap tunggu projek alibab.. zmn Najib xde projek..

    kikikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan menghasut (seditious) memaki bangsa lain. Nanti ko di tangkap di bawah Akta Hasutan, di heret ke lokap, di remnd beberapa hari, makan nasi bungkus RM3 dua kali sehari, berak kecing depan suspek2 lain di jamban yang ada di cell lokap itu, spt yang di tunjuk di filem2.

      Padam
  8. Hidup UMNO .... HIDUP MELAYU.... ALLAHU AKBAR.

    Mampos MadeyKutty... Mampos Bapak Paria...Mampos Bapak Pemfitnah...
    Silalah Meninggal.
    Daripada hidup memfitnah..berbohong..lebih baik MAMPOS JE.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PrOoTt..arghhh leganya..

      Padam
    2. 1047, mengguna perkataan meninggal itu ada lah lebih baik dari perkataan mampos. Tapi tak baik mengharapkan orang mati.

      Namun demikian, ko asyik maki hamun di malam hari, apasal? Jangan begitu, Umno dah kalah teruk, kalo penganut2 nya mcm ko asyik maki hamun dan mencarut, Umno akan merudum dan lingkup sama sekali.

      Padam
    3. Woii keling ali..ko sape nk lagak mcm ostad. Tedfuckoff ko tk nasehat plk ye..maki carut semua..oohh ni style madeypundek, dia saja suci org len semua kotor

      Bongok le xyh tnjuk baik lakon warok la klu dlm usus ko tu searaf najis babi.. Pegi lepok kepala tedfuckoff macai mahanajis kuttypundek

      Padam

    4. Ostad tyg ko maksudkan tu Ostad pakai nama kristian john doe ker?
      Dia kekadang ada masuk sini.

      Najis babi yang ko sebut tu ko selalu makan yer? Tak payah sebut sini, ler, Dol. Buat malu muka ko ajer, hehe

      Padam
  9. Ada sekor Geng Najib yang sentiasa menjilat Najib masuk sini, frust, cakap kotor sebab tak boleh uat apa Najib otw to penjara 10-20 tahun.

    39 tuduhan mahkamah, Najib mesti masuk penjara punya, mustahil lepas dari semua 39 tuduhan takda 1-2 pun yang sangkut.

    BalasPadam

  10. Mana nak harap MT Umno berani, jenis makan dedak dari RM2.6 billion duit curi dari 1MDB.

    Diam saja bila Najib merintah, perut buncit, sengeh sana sengeh sini. Gitu juga di zaman Zahid jadi Presiden Umno.

    Dengan keadaan begitu, Umno otw to its doom ler.

    BalasPadam