Isnin, 7 Januari 2019

Shafie Apdal Buka Langkah..!


Jangan main main sama bajau sorang ni..! 
Lari malam Musa dibuatnya..!

Shafie: Warisan mampu tadbir Sabah, PPBM perlu terus pegang janji.

Warisan mahu PPBM terus berpegang kepada janji tidak melebarkan sayap ke Sabah seperti dipersetujui sebelum pilihan raya umum ke-14 (PRU14).
Presidennya, Datuk Seri Shafie Apdal ketika menegaskan pendirian itu berkata, Warisan mampu mengurus serta mentadbir Sabah, meskipun tanpa PPBM melebarkan sayap ke negeri itu.
“Saya telah menyatakan perkara itu, termasuk pendirian kami (Warisan mentadbir kerajaan Sabah dan PPBM tidak melebarkan sayap ke Sabah) sebelum pilihan raya.
“Pada PRU14, PPBM mendengar (pendirian) Warisan itu, dan sekarang selepas PRU14, saya berharap mereka akan terus mendengarkannya,” katanya selepas menghadiri Majlis Rumah Terbuka Krismas anjuran parti itu, hari ini.
Keh..keh..keh..
Di Semenanjung pun parti bunga tak berkembang..! Asyik kuncup jor..!
Lu Fikir La Sendiri..!

4 ulasan:

  1. Nampak sgt admin nii duduk gua..kikiki..

    BalasPadam
  2. Megat Alang Sengketa7 Januari 2019 3:46 PTG

    Sokong dengan kenyataan TSA....orang Umno yg nak meloncat....sila loncat kedalam kapal layar warisan. Belajar jadi ahli biasa....jangan ingat jawatan je....Hehehekikikihahahakahkahkah

    BalasPadam
  3. Ted BABI Manoff meroyan lagi kat sana sini....

    Cacing kat blog KD dah habis kena sapu dgn cik minah, kejora bapuk berok boddo, azli, ...

    KD pon berlakon anom jarah cari air kencing kat blog celah gelegar kekadang sempat minom di Cucu Tok Selampit...

    Sondol lah Babi babi semua cari cacing dan minom lah air kencing sepuas puas nya...hihihihihi

    Teruskan...sondol...sondol..nyam nyam nyam...hirup hirup air kencing tuuu...

    Uwek...uwekk...uuweeekk! Urrgh...prooottt!

    Amboi...lain macam ucapan terima kasih kau Ted...??? Hahahaha!!!

    BalasPadam
  4. Madey dah lemaah...warisan berani bagi peringatan kpd madey..

    BalasPadam