Jumaat, 29 November 2013

Angola Haramkan Islam!!! BIADAP..!


Satu satunya negara dalam dunia yang tiada tamadun..! negara jahiliah…! Apa jadi kepada umat Islam disana? 

Comango mahu Malaysia menerima nasib seperti Angola..! 

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Ini dah lebih.Walaupun oic selalunya tak berfungsi kita sebagai negara umat Islam harus menjadi negara pertama menggerakkan usaha2 antarabangsa untuk menghalang kebiadaban negro kafir ini.Jumlah umat Islam di angola tak ramai,sekitar 500,000 orang dengan 80 buah masjid dan semakin pesat berkembang.Kalau tak dihalang kita bimbang tragedi pembersihan etnik akan berlaku seperti di bosnia dulu.Faham2 ajelah perangai negro yang ganas dan tak bertamadun.

    BalasPadam
  2. Inilah yg diinginkan oleh Aljuburi dan para barua, konco2 kafir nya...

    BalasPadam
  3. Pakcu Rantau Panjang.30 November 2013 pada 7:59 PG

    Jika seorang wanita Islam dicabul maka kesemua negera Islam akan datang untuk mempertahankan maruah dan kehormatannya. Inilah zaman kegemilangan Islam semasa sahabat. Tapi kini umat Islam ditindas dan malah akan dihapuskan diBumi ini tapi untuk bersuara pun kita tak mampu apa lagi untuk mencegah...bukan bilangan umat Islam sedikit tapi ia bagaikan timbunan buih yang rapuh dipermukaan air kerana tiada penyatuan disamping cinta dunia dan takut mati........walahualam.

    BalasPadam
  4. Islam diharamkan di Angola kerana ibadahnya bertentangan dengan budaya masyarakat di situ itu kata menterinya..Sebenarnya mereka takut dengan perkembangan Islam di seluruh dunia....ramai orang kristian yang memusuhi Islam telah memeluk Islam setelah mereka tahu kebenaran Islam dan menjadi dai untuk menyebarkan Islam....itulah kebenarannya.Insyallah usaha mereka untuk menyekat Islam tidak akan Berjaya..Islam akan terus berkembang .......

    BalasPadam