Jumaat, 22 November 2013

MIROS = Cinabeng DAPig ~ MIMOS Paria DAPig…!


Apalah nak jadi dengan kepimpinan Melayu Islam negara ini, cuba kita renungkan sejenak..! selepas PRU 12 dan 13 apabila kuasa majoriti 2/3 di Parlimen hilang maka timbul pelbagai kerenah dan angkara baik dari pihak lawan mahupun pihak yang kita ingatkan kawan…!

Timbul pelbagai tuntutan sehingga terbentuknya kumpulan pelampau yang menggelarkan diri mereka Comango. Sebuah persekutuan sesat lagi jahat yang mahu mengubah landskap sosio, budaya serta sejarah negara dengan bermatlamatkan Perlembagaan negara ini perlu diubah mengikut selera sonsang mereka.

Setelah tuntutan dan tindakan mereka yang menyokong murtad, LGBT dan penggunaan Kalimah suci umat Islam digerakkan secara berleluasa dan biadap didalam negara kini mereka menggorak langkah sederap untuk menuntut hak yang tiada sebenarnya di pentas antarabangsa.

Persoalannya kembali kepada kenapa mereka begitu berani dan biadap bertindak sedemikian? Apakah sudah tiada lagi pemimpin Melayu dan Islam yang mampu mereka geruni dan segani untuk membicarkan sesuatu tanpa had dan batas? 

Apakah kumpulan perosak ini hanya merasakan hak asasi dan kebebasan mereka tertegak hanya  apabila sesuatu yang menentang dan menyerang agama dan umat Islam didalam negara ini dapat mereka tonjol dan kemukakan? Persoalannya kenapa hanya agama dan umat Islam dalam watan Melayu ini sahaja yang diserang oleh kumpulan jahat lagi sesat ini?

Tidakkah ini cerminan bahawa puak cinabeng dan paria didalam negara ini sudah duduk bersekongkol dengan jelas dan terang mahu melenyapkan Melayu dan Islam dari terus bertapak dibumi bertuah ini? Kalau hari ini mereka sudah sebegini jauh melangkah bagaimana pula dengan generasi kita yang sedang membesar kini? Kemana lagi negara yang mereka ada selain dari bumi bertuah tempat tumpahnya darah kita semua?

Soalnya sejauh mana mereka akan terus menyerang dan sekuat mana kita mampu mendepaninya? Contoh cara cinabeng memainkan isu usia kenderaan oleh Miros boleh baca di sini dan sini serta paria memperhambakan peribumi di sini merupakan usaha terancang secara berterusan yang mereka gunakan apabila berada didalam 'pelukan' kita yang masih lagi berkerajaan.

Namun ketegasan pemimpin Melayu dan Islam negara ini amat amat la dituntut agar bangun bangkit mempastikan agar apa yang kita warisi ini akan dapat kita wariskan kepada generasi kita yang akan datang..kerana itu la hutang yang perlu kita lunaskan kepada mereka sebagaimana lunasnya hutang datuk nenek kepada kita semua…!

Nasib baik Menteri dan Timbalan Menteri di MOT tu Melayu Islam, cuba kalau masih lagi digenggaman cinabeng atau ada usaha untuk menyerahkannya semula kepada cinabeng selepas AGM mereka nanti tentu suara dan jawapan kepada saranan jahat Miros itu akan lebih lunak dan merdu kerana mulut yang bersiul datang dari mulut yang sama…!

Habis..! nak serah semula ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan