Khamis, 21 November 2013

Geng Ularmak hamPAS Akan Bangkit Menentang Puak LGBT Dalam PAS..!


Bukan main angin satu badan Harun Taib bila kena tibai dengan puak pengampu Anwar didalam hamPAS..! Malah Harun dengan nada tegas akan menegakkan kebenarannya untuk menentang hubungan terlarang diantara PAS dengan Pigayarr dan DAPig..!

[Dikemaskini] Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib mengakui Muktamar Pas ke-59 yang sedang berlangsung akan dihangatkan dengan isu Talaaluf Siyaasi yang dicadangkan pada Multaqa Ulama Semalaysia September, lalu.

Menurutnya, perkara itu berlaku ekoran salah faham terhadap cadangan untuk menyemak semula kerjasama politik dengan rakan perikatan PR.

Beliau juga berkata telah menerima "serangan" kerana mengeluarkan cadangan itu.

"Muktamar kita kali ini panas, sebab kita buat multaqa di Kedah.

"Pada multaqa itu, peserta telah membuat cadangan dan pandangan sekali gus resolusi dan cadangan kita telah bentangkan di depan presiden.

"Beliau bagi respon baik, tapi lepas itu kita mendapat serangan terutama saya sebab saya cadangg itu dan ini, tapi pekara itu salah faham," katanya pada ucapan pembukaan sekali gus merasmikan perbahasan sidang Dewan Ulama Pas, di sini, hari ini.

Biasa ler..depan kuda belang PAS Hadi menyembur nyembur air liur menegakkan perjuangan Isle nya tapi bila berdepan tuhan politiknya Anwar dan DAPig…!!!
Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan