Sabtu, 23 November 2013

Kisah Sebenar Penangguhan Pemilihan PAS Tersebar..!


Kalau dah dasar hamba..pasti apa jua yang dibuat dan dilakukan demi tuhan politiknya..! Tak gitu? PAS takkan nak membiarkan parti tuhan politiknya sahaja yang tempang dan bermasaalah..! 

PAS tidak akan rela membiarkan tuhan politiknya DAPig sendirian manahan malu dalam kebodohan mengira…! PAS pasti akan mengangkat muka dan maruah tuhan politiknya DAPig..!

Kalau lagak lucah Anwar pun dikata besi inikan pula DAPig..!

Muktamar PAS hari ini menangguhkan pemilihan Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat berikutan kesilapan yang berlaku pada kertas undi. 


Pengerusi Pemilihan PAS Pusat, Asmuni Awi ketika mengumumkan perkara itu berkata pemilihan hari ini hanya akan dijalankan bagi jawatan Timbalan Presiden dan Naib Presiden. 


Katanya, pemilihan bagi jawatankuasa akan diadakan esok.


Sebanyak 61 calon menawarkan diri bertanding bagi mengisi 18 kekosongan anggota jawatankuasa. 



Mengikut jadual PAS, seramai 1,300 perwakilan dari seluruh negara mula mengundi bagi kesemua jawatan dalam Jawatankuasa Kerja parti itu.


Kalau dah terlalu sangat mengata dan mengutuk SPR..akhirnya PAS dan DAPig terpaksa meminum kahak mereka sendiri! jangan kata nak mengurus undi satu negara..! nak mengurus undi parti sendiri pun tak reti dan tak betul..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan