Isnin, 25 November 2013

Gagap + Salah Ubat = Lembap…!

MB macam ni?
Datuk Seri Anwar Ibrahim telah berkongsi beberapa kritikan mengenai Tan Sri Khalid Ibrahim secara 'mesra' dalam Kongres Nasional Khas PKR 2013 di Shah Alam, Ahad.
Sambil menyifatkan menteri besar Selangor itu sebagai salah seorang kawannya yang paling rapat dan paling setia dalam parti, Anwar berkata beliau juga adakalanya adalah salah seorang yang paling perlahan dalam melaksanakan arahan dan ini adalah sesuatu yang telah ditangani, kata penasihat PKR itu dalam kongres ketika majlis penutup.
Anwar berkata beliau menggalakkan kritikan membina bagi membolehkan parti berjalan dengan lebih berkesan.
"Saya tegur seorang pemimpin dengan perkara yang baik. Saya tegur supaya dia dapat baiki skru longgar sebelum ini," katanya
Pun begitu Anwar memuji pentadbirannya di Selangor yang dilihat dapat mengurangkan pembaziran berbanding kerajaan negeri Barisan Nasional (BN) sebelumnya.
Pada Ahad, kongres meluluskan pindaan untuk meningkatkan pengaruh Pemuda dan Wanita sayap, dan membuka lebih banyak peluang dan penglibatan ahli parti dari Sabah dan Sarawak dalam membuat keputusan dan kepimpinan jawatan dalam parti.
Dah la gagap..salah makan ubat pulak tu…mana tak lembap..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: