Isnin, 4 November 2013

PRK Sg Limau ~ Macam Macam Ada Setakat Tengah Hari…!


Macam macam yang dapat disaksikan dalam tempoh kempen terakhir meraih undi yang dijalankan. Kalau tengok cara Wan Azizah mengipas para cinabeng yang separuh bogel ni rasanya undi cina macam boleh terus kekal mengundi hamPAS.

Jutaan ringgit yang ditaburkan boleh hancur gara gara kipas godaan yang dibawa oleh Wan Jijah. Anwar Ibrahim boleh menunggang cina doll kenapa kipas pun Wan Jijah tak boleh?
Baca lanjut di khairulryezal.disini

Sementara itu…

Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir kesal dengan insiden keganasan apabila seorang petugas Wanita Umno ditumbuk oleh seorang penyokong PAS di Ulu Sedaka di sini, awal pagi Isnin.
Menurut Mukhriz, insiden tersebut mencemari budaya 'politik damai' yang diamalkan sejak hari pertama berkempen pada 23 Oktober lalu.
"Saya terima laporan bahawa salah seorang jentera Wanita kita telah ditumbuk oleh seorang pemuda PAS.
"Ini sangat-sangat mengecewakan kita kerana apa yang digembar-gemburkan sebagai politik damai dicemari dengan insiden seperti ini," katanya ketika ditemui sewaktu melakukan tinjauan di pusat mengundi Sekolah Kebangsaan Bukit Besar di sini.
Menurut laporan…
Setelah empat jam proses pengundian bagi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau dibuka, seramai 15,046 orang atau 55.3 peratus pengundi sudah menjalankan tanggungjawab masing-masing sebagai pengundi.
Orang ramai mula membanjiri 17 pusat pembuangan undi sejak proses pengundian dibuka tepat pukul 8 pagi Isnin.
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), menjangkakan jumlah keseluruhan peratus keluar mengundi ialah sebanyak 90 peratus berbanding 89 peratus pada Pilihan Raya Umum ke-13.
Proses pengundian akan ditutup pada pukul 5 petang.
Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. aku hairan dgn lelaki BN ni...kenapa x tumbuk balik org pas yg tumbuk perempuan tu...cubalah jadi berani sikit...

    BalasPadam