Ahad, 24 November 2013

Anjing Kurap Sebenar Didedah..!


Ini baru betul barua..! ini baru betul anjing kurap..! sebab? baca kat bawah ni..

Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah suatu "institusi", kata Datuk Saifuddin Nasution. Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas usul cadangan untuk melantik Anwar menjadi Presiden PKR pada Kongres Khas 2013 PKR, hari ini.

Menurutnya, kedudukan Anwar adalah unik dan mampu meningkatkan sokongan rakyat walaupun tidak menjadi Presiden PKR.

Saifuddin juga berkata, Anwar sering kali mendapat perhatian daripada semua parti politik dan sering dikaitkan dalam sesuatu isu.

"Saya berpendapat kedudukannya unik, kedudukan yang berjalan macam sekarang itu pun telah berjalan dengan tertib dan aman, sokongan rakyat telah meningkat juga.

"Dia telah jadi institusi, tiada satu acara pun yang tak dikaitkan dengan beliau, seperti muktamar Pas semalam pun saya tengok ada gambar Anwar juga yang disiarkan dalam televisyen.

"Kalau begitu kedudukannya, saya anggap tak ubah sebarang politik seperti yang bergerak sekarang," katanya ketika ditemui pemberita selepas berakhirnya kongres khas parti itu, hari ini, di sini

Mengampu tahap tak hingat..! biasa la dalam mana mana parti politik pasti akan ada kaki bodek..! kaki Jek! kaki isap! kaki jilat! baik dipihak pembangkang mahu pun di pihak kerajaan pasti kita akan terjumpa dan terdengar para penjilat menyanyi nyanyi menghiburkan tuan@tuhan politik mereka..!

Tapi bab yang ini kira bodek tahap dahsyat ni..! macam ni punya angkat bukan ponggong lagi yang dibagi..! tak tahu apa yang ditelan pun kita tak tahu..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!
institusi? institusi besi..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan