Ahad, 24 November 2013

Husam Mahu Hadi Jadi PM Sehari Sebelum Mati..!


Bukan main lagi Husam menjilat Presiden hamPAS hingga mahu mempastikan Hadi menjadi Pieemm biarpun sehari sebelum menutup mata..! 

Baru dapat nyawa ler katakan...

SHAH ALAM: PAS mahu Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menjadi perdana menteri negara ini, kata Naib Presidennya, Datuk Husam Musa hari ini. 


Beliau memberitahu Muktamar PAS ke-59 di sini bahawa itulah yang seharusnya menjadi agenda perjuangan parti dan perlu dibincang oleh seluruh saf kepimpinan untuk direalisasikan. 


'saya nak tengok Ustaz Hadi jadi Perdana Menteri walaupun cuma satu hari. "Kata-kata (perwakilan) konon PAS akan tinggalkan agenda untuk tawan Putrajaya sepatutnya tidak patut diucapkan. Kita sepatutnya susun strategi untuk memastikan kemenangan diperolehi," katanya pada sesi penggulungan muktamar itu di sini


Apa yang boleh dibaca dari kenyataan Husam ini ialah ~

Husam tahu Hadi atau PAS tidak akan dapat merasa menjadi PM biarpun bekerja sehingga mati kerana tuhan politiknya pasti tidak merestuinya.

Husam cuba mengambil hati para kuda belang hamPAS lalu menyebut ayat sedemikian walaupun brother 'BABI' nya tidak akan bersetuju dengan kenyataanya.

Husam cuba menyampaikan didalam muktamar bahawa Hadi sudah tua dan mereput sehingga hampir mati. Oleh kerananya Mad Sabu perlu dipersiapkan untuk mengepalai PAS agar terus akur dan taat kepada Anwar dan DAPig..!

Pilih ler..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Agaknya dah ditakdirkan Pas jadi keldai tunggangan DAP Dan PKR...

    BalasPadam
  2. Semua ni bala utk ulaRmak Pas,yg banyak membohongi pengikut dan suka mefatwa sesatkan sesama Islam jika tidak sebulu dgn mereka.Akhirnya Hj Hadi menjadi ulaRmak Pas terakhir menjadi Presiden.Macam mana nak tegakan Islam,Pas sendiri pun dah meminggirkan UlaRmak.

    BalasPadam