Khamis, 17 Disember 2020

HOT ~ Ghairah Kotey Berair..!


Ini namanya dongengan baru, penipuan baru. Lancapan baru untuk kuda belang bagi terus berair. Aljub sudah tidak relevan, kotey bengkok aljub sudah tidak mampu memuaskan nafsu DAPig. DAPig perlukan kuda baru, kuda tunggangan yang boleh memuaskan kehendak mereka.

Selepas Belanjawan 2021 diluluskan di Dewan Rakyat semalam, tiga ahli parlimen wanita DAP memberi isyarat bahawa gabungan pembangkang perlu membuat perubahan.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan bersama oleh Ahli Parlimen Kulai Teo Nie Ching, Ahli Parlimen Bakri Yeo Bee Yin, dan Ahli Parlimen Segambut Hannah Yeoh, mereka memberi gambaran bahawa pembangkang perlu memberikan harapan baru setelah melalui kekecewaan kebelakangan ini.

"Ketika kita hampir melabuhkan tirai tahun ini, kita perlukan impian yang baharu. Harapan baru. Pengorbanan daripada diri sendiri wajib dilakukan oleh kita semua dengan meletak tepi semua agenda peribadi demi membina sebuah impian yang kolektif. sumber

Pengorbanan...! tentu ada yang perlu dikorbankan..! Aljub sudah tidak ada wow faktor. Bagi DAPig Aljub sekadar hamba sahya yang sudah kehabisan kederat. Aljub sudah boleh kena kerat..!


Dalam masa yang sama sudah ada pulak pemimpin melayu yang main bangsat. Semakin ghairah kepada DAPig. Di lihat sedang cuba menjilat dan menghisap jari kaki DAPig. 

Hakikat bahawa mereka yang bercakap ini kalah dalam PRU dan cuba mencari jalan baru untuk menagih sokongan pengundi DAPig. Kalau berjaya dia juga yang akan untung dalam pilihanraya. Parti perlu di korbankan demi kelansungan politik diri mereka. Malang MT UMNO sebegini.

Umat Melayu kena buang pemimpin bangsat yang menggadai maruah bangsa demi kepentingan diri mereka. Tiba tiba mereka sebut new norm, tiba tiba mereka kata dinamika politik tak mustahi UMNO boleh berkawan dan bergandingan dengan DAPig..!

Cukuplah para bangsat dan macai mereka melelong parti. UMNO kena buang pengkhianat bangsat ini. Siapa?

Lu Fikir La Sendiri..!

18 ulasan:

  1. UMNO tetap mantap "No DAP, No Anwar". Pemimpin2 UMNO ada maruah dan tahu erti amanah perjuangan.

    DAP tahu bukan mudah nak berkawan bergandingan dgn pemimpin2 UMNO.

    DAP pun tahu paling mudah bergandingan balik dgn Atok Kau kerana gandingan antara mereka paling sesuai banyak persamaan malah agenda2 mereka membodohkan melayu memecah belah kan melayu telah disempurnakan Atok Kau walaupun separuh jalan (seperti buang penjawat awam,gaji minimum tak perlu dinaikkan tinggi, beritahu orang melayu ikat perut jgn sibuk2 minta kerajaan bantu,beritahu melayu itu bangsa malas, bantuan yg diberi kerajaan UMNO/BN dikurangkan, kalau nak sambung belajar Master atau PHD cari duit sendiri jgn sibuk2 minta kerajaan bantu, jual segala yg UMNO/BN telah usahakan dan ...).

    Gembira Atok Kau kalau dapat bergandingan dgn DAP "Kecil Tapak Tangan, Nyiru Atok Kau tadah kan".

    Salah Najib lagi ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salah Najib dan salah UMNO/BN juga kerana sentiasa mendengar dan membela nasib rakyat.

      Padam
  2. Tun akhirnya sanggup jadi barua DAP demi kuasa dan kroni. Sanggup gadai prinsip utk halalkan apa yg dia lakukan

    Jadi barua DAP bermakna jadi barua Lee Kwan Yew Singapork.. Tun kata DAP okey . Link kat bawah ni haah

    https://ismaweb.net/2020/05/19/berubah-pendirian-terhadap-dap-tun-m-bacul1/

    Walaupun Najib berhadapan kes mahkamah tak semudah itu bossku dimakan diumpan dibeli dan digula gulakan oleh DAP. Kes MB Perak macamana bossku mainkan Proksi Tun@Peja, DAP dan PKR.

    DAP pun bodo ingat bole makan bossku... tak mcm atok kau bodoh jadi barua DAP... Kat sini dah nnpk Najib berjaya malu kan Tun dan DAP

    Inikah yang diterkinja kinjakan oleh walaun yang orang tua tu dikatakan berprinsip..!?

    Contoh depan bijik mata walaun Tun akhir hayat melutut jadi barua DAP@ Lee Kwan Yew.

    ini fakta bukan auta.

    BalasPadam
  3. Nnpk sumpah laknat bossku dah makan keliling...

    Tahniah bossku mantap berprinsip walau kes fitnah jijik banyak di mahkamah
    teruskan istiqomah

    hancurkan fitnah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahniah. Mantap. Jgn lupa bayar cukai.

      Padam
  4. Tak berbaloi sungguh atok dan PH yang berjaya mengambil alih kuasa dengan menghumbang Umno/BN tapi akhirnya mereka buta-buta kencing pengundi dan rakyat yang sungguh-sungguh mengangkat mereka.Lapar pada kuasa pada tahap yang tersangat tinggi tapi kebolehan menguruskan kuasa...yilek.

    Tidak kah kesian nama nya kepada rakyat yang begitu sangat percaya kepada mereka tapi akhirnya ditipu hidup-hidup oleh mereka tanpa ada pun rasa bersalah.Lagi malang sebahagian mereka masih berada dipuncak kuasa sekarang ini yang terpaksa didokong oleh Umno/BN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hoi bongok. Sekarang ph dah tarak la. BN tarak. Kerajaan PN sekarang. Tertinggal bas apo ko

      Padam
  5. Bagus. Kasi tibaj atok dan ph. Harap penyokong bn tumpukan kpd parti atok.

    Yang penting tsmy dan azmin kekal memerintah. Kekalkan bersatu sebagai pemerintah. Pembela rakyat sebenarnya. Jangan ganggu bersatu! Hidup bersatu!

    BalasPadam
  6. Itu mau kekalkan Azmin video ka..!?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menyediakan jubur di tutoh hingga masuk dgn telor2 sekali tak mengapa demi rakyat. Itu lah erti pengorbanan membela rakyat sebenarnya. Prihatin kehendak nafsu rakyat.

      Padam
    2. Oohhhh cam tu... terfikir jugak kenapa rakyat tak tolak Bersatu macam tolak PKR. Ada perbezaan rupanya.

      Menyediakan jubur utk ditutuh boleh diterima rakyat kerana rakyat puas tidak menyiksa rakyat, manakala menutuh jubur tak boleh diterima rakyat kerana rakyat yg kena sediakan, kena tonggeng je, menyiksa rakyat.

      Padam
    3. Byk bezanya. Pimpinan Bersatu takde kes meliwat. Takde kaki rasuah menyamun. Clean. Boleh jadi perdana menteri utk negara islam malaysia. Takkan la ko nak bekas banduan jadi pm. Agak agak la
      Tu pun susah nak paham ke. Negara ni kan negara melayu islam.kihkih

      Padam
  7. Seni politik bossku nnpk hebat dan lebih bijak dari Tun dan Anwar serta tampak halus tanpa mengadaikan prinsip.

    Bang Non dari awal gadai prinsip malah akidah pun digadai dng pluralisma agama
    blom masuk bab memontot, china doll, password "mokhtar" IRD NAD yahudi lagi suma bijik buah digadai

    Atok pulak bila nak kuasa prinsip pun dia gadai juga. Akidah pun dia bersekongkolan dng anak cucu Marina Gereja COMANGO Seksuality Merdeka. Akhirnya sanggup jadi Barua DAP@Lee Kwan Yew dia jilat balik sambil menjarah kekayaan negara dengan menjual nama dan Bangsa Melayu sambil membailout kroni. Hingga kedai roti pun dibailout kat tokey Cina sebagai habuan tokey dapat Bandar Malaysia nilai billion ringgit.

    Beza atok dng Anwar hanya bab membontot jer Atok tak advance mcm Anwar. Yang lain banyak persamaan gadai, bailout, gadai akidah dan gadai tanah.. Yang betul betul ada persamaan Tun dan Anwar ialah dari satu negeri dari Utara "Kedah Lama" namanya. Jangan banding pula dng Mat Sabun Mujahit Kalit Samat itu memang barua semulajadi.

    Bila dah berkuasa suma atok bedal lantik IGP , AG sesuka hati ayat acah acah power sajak acah acah power pun keluar menyebabkan walaun terkinja kinja.. bila tak ada kuasa ikut 'rules if law'. Kepala bana punya org tua ..!!

    Tahniah bossku walaupun kes mahkamah banyak tapi masih mampu permainkan DAP Anwar dan Tun dan tidak mengadaikan prinsip perjuangan UMNO dan BN.

    Kita tak mau lagi tengok pemimpin cakap tak serupa bikin, retorika bodoh bangang tapi menjual Bangsa Melayu, iman dan akidah. Beramboss..!!

    Terus istiqomah insyallah karma sumpah laknat sedang membaham mangsanya.

    lu fikir lah sindri

    BalasPadam
  8. Betul sangat Umno/BN dan najib adalah contoh prinsip dan pegangan tidak mudah ditukar beli.Tokoh lain bersama parti nya sekali semua kelaut.Kerana kemahuan berkuasa dan kemahuan mahu balas dendam dengan musuh politik yang nyata pun sanggup tidur sebantal.Sebab itu Umno BN boleh memerintah sampai lebih enam puluh tahun kerana prinsip dan pegangan yang boleh dipercayai sehingga rakyat dan pelabur pun boleh mempercayai nya sampai bila-bila

    BalasPadam
  9. Satu fenomena yang pelik facebook Bossku tersohornya sudah mengatasi media perdana....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terbaekkk! Satu dunia nak tengok hari hari terakhir seorang penyamun Dlm fb dia.

      Padam
  10. Discover the most popular people ranked on Celebrity birthdays.

    BalasPadam