Jumaat, 18 Disember 2009

Kempen Pulaukan Barangan Komunis Cina DAPig!!!


Dengan semangat Hijrah 1431 ini diseru kepada semua ummat Islam terutama bangsa Melayu untuk memulaukan barangan jualan bangsa cina komunis DAPig. Bangsa cina komunis DAPig ini jelas mahu menumbangkan kuasa melayu yang mempertahankan kedaulatan dan meningkatkan syiar Islam dalam negara.

Mari kita gunakan kuasa beli yang ada kepada kita orang melayu dan Islam untuk meruntuhkan kuasa ekonomi yang mereka miliki selama ini. Sesungguhnya semangat kerjasama dan toleransi bangsa kita selama ini dengan memberikan jus soli dan membuka seluas-luasnya peluang hidup bernegara kepada mereka tidak sekali-kali mereka hargai, malah diberi betis nakkan peha, dah dapat kuasa kita nak dinyahkannya!

Mereka tidak akan sesekali berhenti untuk menjatuhkan kuasa melayu/islam dalam negara agar cita-cita jahat seperti menghalang azan, duit zakat akan mereka gunapakai, menghapus tulisan jawi, menolak kuasa raja-raja, mengenepikan bahasa melayu, mengharamkan silat dan seni budaya bangsa, memberhentikan pembangunan masjid dan surau, memberhentikan peruntukan dan bayaran kepada imam dan bilal serta menghidupkan kuil dan tokong.

Bagi cina sekampung dengan kita yang jelas hati budinya bersama dengan kita selama ini hendaklah kita pertahankan dan bela namun kepada cina komunis DAPig, ini merupakan langkah pertama ummat melayu/islam dalam mempertahankan kuasa melayu/islam agar terus bersinar demi anak cucu cicit kita generasi akan datang...

Kepada Allah Berserah!!! Amin.

11 ulasan:

  1. SLM BRO..AKU SOKONG KEMPEN NI BRO TP AGAK SUKAR UTK KITA LAKUKAN SBB KITA X KNAL SAPE DI ANTARA MEREKA YG MENYOKONG KEPIMPINAN KOMUNIS DAP KECUALI KITA TELAH KNALPASTI BARANGAN YG DI KELUARKAN OLEH PIHAK2 KOMUNIS DAP. KITA JUGA KENA MEMIKIRKAN MEREKA2 YG X MENYOKONG LANGSUNG PERJUANGAN SEMPIT DAP.

    APA PUN KITA KENA HARUS BERTENANG, BERHATI2 DAN JGN TERBURU2. BYK CARA LAIN YG BLH KITA LAKUKAN UTK MENANGKIS POLITIK JUMUD PUAK FUCKATAN TERUTAMANYA DAP KOMUNIS. AKU RASA KITA HARUS TUMPUKAN FOKUS DGN MENYERANG MEREKA DR SEGENAP SUDUT. INSYALLAH DGN KEBERKATAN DI TAHUN BARU NI DAN DGN KEIZINAN ALLAH S.W.T. TIDAK MUSTAHIL KITA AKAN BEROLEH KEMENANGAN. PERCAYALAH

    BalasPadam
  2. Salam Ziarah.....

    Kalau dengan cara ini kita boleh untuk mengajar mereka mengapa tidak tetapi saya bersetuju dengan jeffry kita janagn terburu-buru untuk melaksanakan ini kerana akan ada kesan yang lebih besar ke atas negara kita .

    BalasPadam
  3. kita boikot je semua barang cina yg jual..
    tu je cara kita nak ajar diorang ni..
    MCA ke PKR ke DAPig ke sama je..tidak lupa juga PAS for all..

    BalasPadam
  4. Bro, kawan setuju sangat dengan komen Jeffry dan Lagenda..... kita jangan terburu-buru, Melayu perlu bersatu........

    BalasPadam
  5. Aku dah lama boikot barangan cina dan hindraf.. Tak payah dok pikir banyak2 samada cina komunis atau tak, potoong sajee lee...

    BalasPadam
  6. ko uat satu post yg senaraikan barangan2 yg dikeluarkan pouak2 cina ni!

    BalasPadam
  7. HELO BANG, KALAU MARAH DENGAN DAP, KENAPA PULA BARANG BUATAN CINA KITA NAK PULAU PULAK ?

    NEGARA CINA TIDAK TERLIBAT DENGAN APA YANG BERLAKU DALAM MALAYSIA DAN TINDAKAN BIADAP DAN KURANG AJAR DAP.

    APA YANG KITA HARUS LAKUKAN ADALAH MENENTANG SEKERAS-KERAS NYA PERBUATAN KURANG AJAR DAP, PKR, PAS DAN LAIN LAIN PARTI P0LITIK SERTA "DALANG-DALANG" YANG TERDIRI DARI ANAK MELAYU SENDIRI YANG SEDANG BERUSAHA UNTUK MEMBAWA KUCAR KACIR DI-MALAYSIA.

    MARAI KITA SAMA-SAMA PASTIKAN AHLI-AHLI POLITIK YANG TIDAK BERTANGGUNG JAWAB INI KITA SINGKIRKAN DARI SCENARIO POLITIK MALAYSIA.

    1 BANGSA, 1 BAHASA, 1 NEGARA

    MALAYSIA MAJU JAYA.

    SALAM DARI,

    ILHAM.

    BalasPadam
  8. Saya pun dah boikot barang yang dijual oleh kaum cina. Saya rasa ramai cina dah tak suka kepada melayu, banyak peniaga2 cina tu pura-pura saja suka kat melayu semasa nak pujuk melayu beli barang di kedai mereka. Bila mereka bersama2 kaum cina, mereka akan memperlekehkan kaum melayu kita. Saya sokong boikot perniagaan cina DAP ni.. Ya Allah engkau hapuskan lah mereka supaya Agama Islam yang suci ini terus terpelihara. Aminn

    BalasPadam
  9. Nak boikot dap senang aje
    buat permulaan jangan ada orang melayu pergi
    melancong ke pulau pinang. Kalau pergi pun jangan beli apa apa barang di sana bawa bekal snediri. Begitu juga
    sekutu mereka pas. Jalan pergi melancong ke selangor, kelantan dan kedah atau beli apa apa barang di sana. Berjimatlah dalam keadaan ekonomi yang tidak mengizinkan ini.

    BalasPadam
  10. hahahahha...
    korang cakap macam tak kenal ingat langit dan bumi..
    sedar lerr diri dan berpijaklah pada bumi yg nyata..
    korang pon kerja ngan cina...
    lagi mau citerr..
    hahahhaha..
    kalau cina tak bukak kedai mampus org melayu...
    ini semua kerja UMNGOK..
    asyik sebut ketuanan melayu tapi..
    hak melayu semua dah hilang...
    jgn terpengaruh dgn gula2 UMNGOK..
    hahahahha...
    Moga ALLAH tunjukkan jalan yg lurrus pada kawan2 aku...
    wassalamm....
    hahahhha...

    BalasPadam
  11. salam kepada sahabat2
    Bro Jeffry, lagenda, Yang Gambi, Jatjenin,Ilham, anon2,
    penulis mengucapkan terima kasih atas pandangan bernas sdr, Sesungguhnya komentar dan kekuatiran yang sdr2 lontarkan merupakan suatu yang amat penulis hargai, untuk itu penulis mengambil kesempatan untuk menjawab dan berkongsi resah, gelisah dan hujah dalam posting penulis selepas ini.
    Diharap dapat memberikan respond sdr2 disana.
    terima kasih dan salam perjuangan!

    BalasPadam