Selasa, 8 Disember 2009

Kerajaan BN ! Masih Ada Ke Harapan???


Tunduk, tunduk, tunduk... itu kerja Kerajaan BN sekarang ini, apa jua desakan yang datang dari Cina DAP atau Pariah serta melayu tak sedar diri dari pembangkang maka Kerajaan akan terhegih-hegih mengubah dasar dan amalan demi memuaskan kehendak pembangkang.

Apabila Barua-barua pembangkang mempersoalkan pengisian dalam kursus BTN maka Kerajaan BN melalui Nazri Menterinya kata akan kaji dan ubah, dulu masa beliau menteri pembangunan Usahawan dan Koperasi yang menjaga MARA maka dibuka 10% kepada bukan melayu dan bumiputera untuk belajar di MRSM.

Kerajaan dilihat menari mengikut rentak pembangkang, sepatutnya kerajaan lah yang menentukan rentak dan tari pembangkang agar sesuai dengan survival politik yang mereka ingin bawa tapi dilihat sekarang Kerajaan BN lebih terarah untuk mengikut paluan yang di dendang kan oleh barua-barua pembangkang.

Mereka nak kad pengenalan diubah status agama apabila adanya orang Islam yang murtad kerajaan kaji, mereka nak kes muslim seseorang ditentukan oleh mahkamah sivil kerajaan kaji, mereka mempersoalkan isu lina joy kerajaan kaji, mereka mempersenda dan menghina keputusan sebat kartika kerajaan kaji, mereka nak sekolah jenis kebangsaan diberikan segala kemudahan dan peruntukan yang sama dengan sekolah bantuan penuh kerajaan kaji, mereka nak itu nak ini semua nya kerajaan kaji, dan dalam kebanyakkan kes yang di kaji kerajaan BN telah meluluskannya....

Itu belom masuk barua-barua cina, paria dan melayu bangsat pembangkang yang telah berkuasa di 5 negeri sekarang ini melaksanakan agenda dan program yang jelas mengenepikan kepentingan agama Islam, bangsa dan ketuanan serta hak dan keistimewaan melayu dan bumiputera. Penolakkan kepada memartabat bahasa melayu, Menghina Raja-Raja yang sehingga kini semua laporan polis seakan tidak diambil peduli.

Setakat ini 1Malaysia yang dibawa pun dilihat lebih banyak menguntungkan barua-barua, pariah yang disokong oleh melayu bangsat pembangkang sedangkan orang melayu masih tercari-cari JATIDIRI yang menjadi asas kepada pembentukkan negara bangsa.

Negara Bangsa merujuk kepada KETUANAN MELAYU yang selama ini menjadi payung kepada keharmonian dan perpaduan serta kemajuan negara selama ini.

Sendiri Mau Ingat!!!

6 ulasan:

  1. DIORANG X INGAT BROO. MELAYU MUDAH LUPE. MEREKA ANGGAP NEGARA NI WUJUD DI SEBABKAN DEWA2 KOMUNIS. KETUANAN MELAYU CUMA UMPANAN ANUWAR AL JUBOREE JEK. YG LAIN2 TU CUMA TAU MEMBERONTAK MEMBABI BUTE. DASAR LEMBU BANGANG! KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. semoga melayu tulen tetap bersatu dalam mendepani apa jua dugaan dan cabaran dari pakatan bangsat ini bro..
    terima kasih

    BalasPadam
  3. apa nak jadi dengan MELAYU MELAYU taksub bodoh nak mampus ni sampai tak boleh berfikir ke?

    BalasPadam
  4. salam anon 1959,
    melayu taksub bodoh ini hanya mengulang sejarah petualang dan pengkhianat bangsa...
    terima kasih

    BalasPadam
  5. tak tau le nak jadi ape negara kite ni
    kuli dah jadi ketua ---tuan rumah jadi orang gaji-------

    BalasPadam
  6. salam anon 1416,
    itu sebab kita sebagai tuan tanah ini perlu bangkit bangun menentang pauk kuli batak ini dari menjajah kita semua
    terima kasih

    BalasPadam