Selasa, 22 Disember 2009

PAS JAHANAM! Barah Yang Bernanah...


Selepas kem orang-orang tua atau pemimpin mur SHIT mereka yang bergelar tok guru sesat atau ulama dalam semak bergaduh sesama sendiri maka sekarang giliran sayap pemudanya pula memukul gendang perang secara terbuka.

PAS yang kekal sebagai kuda tunggangan DAPig dan Anwar Aljuburi melalui Mur SHIT dol am nya N.Ajis dilihat semakin jahanam dan rosak. Walaupun prestasi dan penerimaan rakyat kepada parti yang melacurkan agama itu begitu tinggi membuak-buak dalam PRU ke 12 yang lalu namun dilihat kemenangan besar itu dilihat hanya merupakan kunci dan jalan mudah untuk PAS dan pemimpin mereka semakin ditolak rakyat.

Betullah apa yang dikatakan oleh pujangga bahawa ramai manusia akan berjaya apabila menerima dugan didalam kesusahan namun lebih ramai yang GAGAL apabila diduga dengan seribu satu kesenangan. Itu sebab kekuasaan, kekayaan, pengaruh dan pangkat yang dimiliki telah menyebabkan PAS lebih mudah larut dan hanyut bersama teriakan takebeer nya.

Sejak dari kemenangan bergaya didalam PRU 12 yang lalu PAS lebih banyak bergaduh sesama sendiri, malah pergeseran telah menjadi perbalahan yang akhirnya serangan kamikaze sesama sendiri versi membuka pekung lebih seronok dipilih sebagai jalan perjuangan...tak heran la PAS menjadikan kesesatan itu sebagai amalan...

Bala dan pembalasan telah hadir kedalam PAS terutama dikalangan pemimpin mereka, natijah dari permainan yang menggunakan agama hingga membawa kepada perpecahan dan kesesatan telah mula mencengkam PAS. Percayalah bahawa PAS akan lebih cepat berkubur dari PKR dan DAPig kerana sebagai kuda tunggangan peranan PAS tentunya hanya sebagai pecacai bagi memudahkan perjalanan.

PAS = Sesat itu suatu amalan!!!

8 ulasan:

  1. ".... namun lebih ramai yang GAGAL apabila diduga dengan seribu satu kesenangan ..."

    PAS tak payah tunggu 1001 kesenangan. Satu dah cukup untuk menggagalkannya.

    BalasPadam
  2. SLM BRO..PAS DH LAMA GAGAL SEJAK DIORANG JOIN JADI RAKAN 'SEBILIK' BERSAMA KAKI LIWAT DAN KAKI KENCING. CUMA MASA TU KAKI KENCING DGN SI PELIWAT X TUNJUK SGT BELANG DIORANG SB NK JAGE HATI PAS WAKTU PRU12. MASE TU TGH BERSEMANGAT SBB TUN DH XDE.

    TP TUHAN MAHA KAYA. TUHAN NK TUNJUK SAPE SEBENARNYA PUAK GROMBOLAN FUCKATAN RAKYAT NI. TGOK JE LA SKRG KAT NEGERI YG DIORANG PERINTAH. TUNGGANG TEBALIK. GARA2 PERANGAI SENDIRI YG X BTUL, BIAR DIORANG RASE KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. salam Rhino Rin
    begitulah puak-puak khawarij PAS yang sedang hanyut dibawa arus kuasa...hanyut dalam kesesatan akibat taksub membuta tuli tanpa asas dan ilmu.
    terima kasih

    BalasPadam
  4. Salam Bro Jeffry,
    Asal penubuhan PAS sendiri sudah menampakkan mereka lari dari jemaah islam dan melayu terbesar dalam negara iaitu UMNO malah mereka menentangnya bermakna menentang kuasa islam yang ditegakkan oleh kuasa melayu...PAS hakikat sebuah perjuangan sesat dan penderhakaan kepada bangsa serta penyelewengan terhadap agama...orang PAs memang macam tuhh
    terima kasih bro

    BalasPadam
  5. duduk satu rumah ,tidur satu bantal.............lama-lama kongsi satu bini kot..... halaallllll

    BalasPadam
  6. salam anon 1419,
    itulah kerja pakatan pembangkang dan diusahakan dengan baik oleh PAS, haram bagi orang lain tapi halal bagi mereka, agama hanya alat untuk mendapatkan kuasa
    terima kasih

    BalasPadam
  7. PAS,membangun Bersama Islam,Kepimpinan Ulama,semuanya hampeh.ianya slogan kosong dan tiada makna apa-apa hanya kaum nya yang jahil,bacol,sesat dan taksub saja yang berpegang kepada slogan itu.ianya sbg umpan untuk mengkayakan pemimpin atasan PAS manakala kuli dalam PAS makan habuk saja.....buangkan saja serban tu dan tukar kepada topi ianya lebih sesuai untuk pemimpin penipu,dan menyesatkan.

    BalasPadam
  8. Lagu mana kaum PAS dan pemimpin tersoho PAS la ni,ambo nak tanyo,belah mano pandangan PAS terhadap DAP laknatullah tu,dok hina,dok buat nyanya oghe melayu Pulau Pinang tu tak zalim ko tu,dulu NIK AJIS kato nak islam kan minda DAP sebab dia tak tahu agama islam lepas tu lagu mana berjaya ke demo tarbiah Guan Eng dan kuncu-kuncu dia supaya lebih islam dari UMNO.Kalu berjaya tak ke jadi gitu,koho zalim dari orghe UMNO.Demo ni terlampau kuat kena sakit politik sahingga tak dapat nak beza hak mana molek dan hak mana hudoh,kecek memang mudah nak betulkan orang lain tapi diri sediri kena demo tengok juga,nila orghhe panggil gajah depan mata tak nampak tapi kuman hujung dunia nampak pulak.Ambo ni orang jahil tak berapa pandai ugama tapi ambo takot nak kata orang kapir,nak jual serga dan tak tergamak nak doa keburukan atas orang lain terutamanya islam,ambo ni memang jahil tapi ambo tak rajin kato orang lain kuminis,Ambo memang jahil tapi ambo tak rajin dengar ustaz-ustaz tulen kato undi PAS masok syurga dan undi UMNO masok neraka....la ni ambo keliru benar tulong tunjok jalan yang sebenar,jalan hak islam suroh.hak nabi suroh...tak la ambo nak tanya nyo.

    BalasPadam