Ahad, 8 Mei 2011

Gempar!!! Tentera Ahzab Nik Najis Mula Menyerang!






















1,200 penduduk di Kampung Lubuk Jambu, Mulong, di sini resah, malahan peringatan kepada penduduk dilakukan bagi mengelak kanak-kanak daripada ancamannya.

“Jadi, untuk mengelak sebarang kemungkinan, penduduk kampung mengambil langkah keselamatan dengan membuat pengumuman operasi selepas solat di masjid,” katanya.

Selain itu, pemberitahuan juga dilakukan dengan mengedarkan surat-surat kepada penduduk kampung khasnya kanak-kanak dan warga emas agar lebih berwaspada.

Katanya, tiga sepanduk mengenai operasi juga digantung di kawasan kampung bagi memberi peringatan terutama semasa keluar pada waktu malam.

Masaalahnya ...

“Lebih membimbangkan, terdapat penduduk yang melihat babi berkenaan berkeliaran di kawasan Masjid Kampung Lubuk Jambu dan masalah ini perlu cepat diselesaikan memandangkan masjid itu rumah ibadah,” katanya kepada Sinar Harian semasa Operasi Bersama Menembak Babi Liar Kampung Lubuk Jambu, di sini, semalam.

Berikutan operasi yang dilakukan atas inisiatif 45 penduduk, tujuh babi liar berjaya ditangkap pada setelah hampir lapan jam hasil kerjasama perburuan yang dijalankan bersama Jabatan Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara (Perhilitan) serta anjuran Jawatankuasa kemajuan dan Keselamatan Kampung Persekutuan (JKKKP) Mukim Lubuk Jambu.

Tentera Ahzab nik najis betul betul dah keluar! doa pecah perut dah makbul! sama makbul macam sembahyang hajat tunjuk siapa pelaku seks!

Babi ini akan dieksport ke selangor bagi melindungi tuhan politik nik najis si anwar aljub aldoolly..!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: