Jumaat, 20 Mei 2011

Mahfoz Kecanduan...!


Mahfoz dalam hARAKah dilaporkan berkata...

"Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak) kata, subsidi bahan api seperti candu. Sedangkan apa yang sebenarnya berlaku ialah perbuatan membebankan rakyat tidak ubah seperti candu yang ditagih oleh kerajaan BN yang ketuainya.

"Subsidi hendak ditarik, cukai barangan dan perkhidmatan (GST) seperti tak sabar-sabar hendak dilaksanakan tanpa mempedulikan kesusahan rakyat, kenaikan harga barangan gagal dikawal, projek-projek mewah hendak dilaksanakan termasuk projek-projek mewah dalam Program Transformasi Ekonomi (ETP) yang dikecam dan diperolok-olokkan oleh orang-orang Umno sendiri malah pelbagai perkara yang menyusahkan rakyat kian terbukti menjadi candu yang kian ditagih oleh kerajaan Najib.

Orang bercakap kau nak bercakap! tapi cakap sekadar nak merapu! ni lah standart Naib Presiden PAS @ Erdogan si Mr Bean al Mamfoz..Apa hujahnya? bila RON95 naik? bila GST dilaksana? Projek mewah mana? main sedap mulut busuk dia ajer...!

Agaknya si bahlol ni tak ikut perkembangan dunia yang menyaksikan kenaikan harga minyak! nama pun bahlol...! Yang pasti Kerajaan Pusat yang diterajui oleh YAB PM DS Najib saban hari memikirkan cara dan bagaimana nak memberikan kemakmuran kepada rakyat dan negara! itu sebab Kerajaan masih lagi bertahan dengan kadar subsidi yang semakin meningkat hingga 18 bilion!

Cuba si bahlol mamfoz ni nyatakan negara membangun mana dalam dunia yang beri subsidi bahan api yang sebegini besar kepada rakyatnya?

Cakap cari publisiti!!! sebab sebok nak pasang badan dalam pemilihan parti bulan depan ! itu sebabnya bahlol mamfoz ni buat kenyataan...

Lu Fikir La Sendiri!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan