Khamis, 5 Mei 2011

Pihak Berkuasa Mesti Mempastikan Keselamatan Muktamar PAS Bulan Depan...


Diharap pihak berkuasa dapat mempastikan semua perwakilan PAS yang hadir didalam muktamarnya bulan hadapan berada didalam keadaan selamat, kita orang UMNO ni walau berbeza pendapat, berlainan parti tidak lah zalim hingga tergamak nak mendoakan orang lain pecah perut! jauh lagi memohon diturunkan azab...!!!Ini kerana...

Polis hari ini mengesahkan bahawa kejadian kebakaran di pejabat anggota Dewan Undangan Negeri (DUN) Gaal di Pasir Puteh pada Sabtu lepas adalah akibat perbuatan khianat.

Sebelum ini, media melaporkan Anggota Dewan Undangan Negeri Gaal Dr Nik Mazian Nik Mohamad mendakwa beliau tidak menolak kemungkinan kejadian itu adalah sabotaj di atas kejayaannya mempertahankan jawatan Yang Dipertua Pas Pasir Puteh. - Bernama

Bulan depan punya pemilihan hamPAS pusat pulak...


Nasharudin dijangka dicabar anggota jawatankuasa kerja PAS pusat Mohamad Sabu (kanan, tengah) yang sebelum ini telah menawarkan diri untuk bertanding bagi jawatan yang sama. “Saya terbuka untuk dilawan. Malah sebelum ini berlaku pertandingan tiga penjuru ketika saya bertanding jawatan itu," katanya.

Jadi kita tunggu lepas tu pejabat siapa pulak kena bakar....siapa bakar siapa beb!!! Jangan dua ekor ni bakar nik najis sudah...!!!
PAS beb...macam macam ada!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan