Selasa, 31 Mei 2011

Nik Aziz Liwat Mat Sapu..!


Nik Najis tahu mat sapu adalah tenok tambatan hamPAS selama ini. Nik Najis tahu bahawa kerja kerja kotor PAS seperti berkeliaran dan membuang najis ditepi tepi jalan boleh dilakukan dengan baik oleh tenuk tambatan PAS itu.

Khabarnya Nik Najis diawal menerima siapa jua termasuk laki normah tu untuk menentang Ustaz Nasa, namun bila diusap usap dan dipeluk peluk oleh Tuan Sabariah, Nik Najis berubah nada! Nik Najis ditunjukkan jalan keluar!

Banyaklah hujah yang dibentang kan dengan meleleh leleh air liur basi si Sabariah akan keburukan dan kedurjanaan Mat Sapu! Maka di hembus, ditiup dan dinyanyikan bahawa mereka juga sebenarnya mempunyai anak saudara, kroni laa iaitu Tuan Ibrahim.


Maka usaha memujuk Tuan Ibrahim pun dijalankan oleh anjing anjing belaan Nik Najis! Tuan Ibrahim yang memang baru, mentah dan belum teruji sebagai pemimpin sejati PAS dan hanya dilawakkan oleh pemimpin pemimpin PAS sebagai Ustaz Forum Perdana pun hanya mengangguk dan menerima...dah ada orang nak tebas jalan dan cuci berak beb...ikut jer laa.

Maka bermula lah gerakkan untuk memenangkan Tn Ibrahim dengan memujuk Ustaz Nasa agar mengundurkan diri, namun sehingga kini nampaknya Ustaz Nasa tetap dengan keputusan berani beliau....Nampaknya dalam tempoh 3 hari ini masih tak berubah laa yang Timbalan Presiden PAS akan kekal bertanding 3 penjuru!!! Tak pulak dengar yang mereka cuba memujuk kaki demo bersih tu..!

1 seorang muda profesional yang akan mempertahankan jawatannya, keduanya ialah seorang anak saudara yang tiba tiba diarahkan untuk bangkit menentang hanya kerana takutkan tenok tambatan yang pernah ditangkap berkhalwat menjadi "Ustaz" Timbalan Presiden,..


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen