Jumaat, 27 Mei 2011

Pelacur Mana Pulak Nih?


Ada orang ketiga yang mengiringi penganalisis politik Abdul Razak Baginda dan penterjemah warga Mongolia yang dibunuh Altantuya Shariibuu dalam perjalanan mereka berhubung pembelian tiga kapal selam Perancis oleh kerajaan Malaysia.

Pengarah NGO hak asasi Suaram, Cynthia Gabriel memberitahu Malaysiakini hari ini bahawa identiti orang ketiga yang terbabit dalam perjalanan berkenaan sedang disemak dan disahkan oleh pihak berkuasa Perancis.

Walaupun 'ada satu nama' yang ditimbulkan semasa siasatan, katanya adalah terlalu awal untuk mendedahkan identiti individu berkenaan.

"Peguam kami telah memaklumkan bahawa ada satu nama orang ketiga ditimbulkan semasa siasatan... ia masih berterusan tetapi terlalu awal untuk menentukan siapa orang itu,” kata Gabriel.

Pelacur? cakap mudahnya pelacur ialah mereka yang menjual kehormatan dirinya... tapi perempuan ni jual diri ke? itu dia ajer yang boleh jawab!

Cuma trend pelacur tua selalunya dia kena ada strategi dalam marketing! strategi macam mana nak menyegar bugarkan semula dirinya...! Jadi kalau dilihat dirinya sudah semakin terpinggir! sudah semakin terabai dan tidak lagi menjadi perhatian maka disini peripentingnya ilmu marketing strategi tu dijalankan....!

Apa yang tetiba timbul isu Altantuya pulak sekarang ni? Isu ini dah selesai lama dah... Soal Razak dengan Altantuya telah dijawab di mahkamah! Soal komisen juga telah dijelaskan! Soal pembunuhan Altantuya pun sudah diperincikan di Mahkamah! apa yang serabut sangat ni?

Ianya hanya ulangtayang atau lakonan semula si pelacur yang mahukan perhatian agar dirinya dilihat masih lagi bergetah dan relevan dengan dunia semasa langsung memberikan ruang dan peluang kepadanya untuk mengaut keuntungan diri...!

Untung untung pelacur boleh jadi calon wakil rakyat..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan