Sabtu, 28 Mei 2011

PAS Terus Menindas Warga Felda...


Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata apa yang dijanjikan di dalam Buku Jingga bukanlah semata-mata janji politik pilihan raya tetapi merupakan tuntutan agama yang wajib dipenuhi oleh kerajaan yang bertanggungjawab menjaga kebajikan rakyat.

"Namun semua ini hanya akan berlaku apabila rakyat memberi kuasa kepada kita bagi memerintah negara," katanya dipetik Harakahdaily sempena Himpunan Kebangkitan Warga Felda Pahang.

Menurut beliau, peneroka Felda hari ini berhadapan dengan penindasan sama ada secara disedari atau tidak akibat daripada dasar kerajaan BN yang meniagakan keperluan asas rakyat.

"Kita menjanjikan pembelaan kepada peneroka Felda dengan mengembalikan hak-hak mereka, ketelusan dan pengurusan ladang, bukan hamba kepada pengurusan Felda selama-lamanya," katanya.

Ni lagi satu kenyataan haprak hadi bawang! satu lagi cara nak beli jiwa orang felda! PAS dah tahu PAS dan puak haramjadah pembangkang dah kena main jauh jauh di Felda sekarang ni, Orang Felda dah muak dengan pembohongan dan terpaksa menjadi hamba sahya PAS mengisi tabung penceramah mereka selama ini!

Felda bukan lagi tanah subur bagi pengembangan PAS!!! Tapi janji kena tabur! buku jinggay perlu dijadikan suhuf yang boleh dipegang dan diimani! Tapi akhirnya berselindung kepada jika dipilih oleh rakyat! maknanya janji la bulan dan bintang! kerana PAS tahu mereka tidak akan dituntut untuk mengotakan janji! Kalah beb...! Normala pun dah tak berapa berair lagi dengan laki dia...

Cuba tengok borang pemohonan tanah yang dikatakan telah diisi lebih dari 6000 orang! PAS tahu melalui ANAK haram mereka si mazlan aliman tidak akan mampu memberi walau seinci tanah pun! mereka bukan berkuasa! tapi penipuan dan pembohongan yang memang mendarah daging maka ianya perlu diteruskan!

Apa yang nak dibela? mengembalikan hak siapa? penindasan apa? kalau dilihat kepada gerak kerja PAS melalui kenyataan Hadi dan ANAK haram si mazlan aliman ni, jelas lah mereka yang sebenarnya sedang menindas pemikiran peneroka dan warga Felda...


PAS berhentilah menghina warga Felda! Warga Felda merupakan mereka yang rajin berusaha dan tahu berterima kasih kepada Kerajaan BN yang selama ini telah memberikan mereka peluang untuk menikmati hidup yang sama malah lebih baik dari sesetengah rakyat!

Felda melalui Pengerusinya YB Tan Sri Isa Samad tidak berhenti henti memikir bagi mempastikan Felda dan warganya akan terus terbela dan dibela dalam mengekalkan rekod baik Felda selama ini kekal cemerlang...!


PAS beb...macam macam ada...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen