Rabu, 18 Mei 2011

Hadi Akan Mempastikan Nasa Kekal Timbalan Presiden PAS...!


Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata beliau tidak memihak kepada mana-mana calon yang akan bertanding jawatan timbalan dan naib presiden parti itu pada muktamarnya dari 3 hingga 5 Jun ini.

"Saya tidak menyokong sesiapa namun saya mahukan kepimpinan kolektif, campuran calon berlatarbelakang agama dan profesional," katanya kepada pemberitaselepas mengetuai Jawatankuasa PAS Pusat selepas mendengar taklimat projek kampus induk Kolej Universiti Insaniah (KUIN) di Kuala Ketil, dekat sini, Rabu.

Kalau akal si mr Bean Mamfoz pasti tak terjangkau, tapi Mat Sapu dah mula buat kira kerana kenyataan Hadi ini memberi pengertian bahawa beliau menyokong calon yang sedia ada! calon yang sedang menjawat jawatan! kalau Hadi ada 'hati' kepada yang lain pasti lenggok ayat nya tidak begitu!!!

Dalam politik, bila kata tak menyokong mana mana pihak bermakna lebih jelas menyokong dan sedang berusaha untuk memenangkan calon pilihannya!!! Ini bermakna Hadi akan all out mempastikan Uztaz Nasarudian yang ada keseimbangan agama dan profesional kekal mempertahankan jawatan yang beliau sandang bulan depan!

Hadi takkan pilih si Zizan yang hanya tahu naikkan itu ini serta mendesak Kerajaan Pusat bagi duit! kalau tak tebang balak!!! apa punya MB! Hadi jugak takkan bagi kepada kepala @ balaci @ hamba sahya @ babu Anwar si Husam Kusam kerana Hadi tidak sekali kali akan membenarkan PAS hancur ditangan penjilat tegar Anwar Aljub altakuti! Laki si Normah? jauh la...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan