Isnin, 9 Mei 2011

Majoriti Penganut Kristian Mendokong Perlembagaan...


Isu ini diputarbelit oleh DAPig...! DAPig telah mula menjolok sensitiviti agama!!! Tujuan DAPig tidak lain selain dari mahu menimbulkan kemarahan penganut kristian kepada UMNO dan BN!

Percayalah bahawa DAPig dan beberapa kerat paderi sedang cuba mengheret gereja dan para paderi bermain api politik! soal kesan buruk yang boleh mengundang tiba mereka tak peduli! apa yang mereka mahukan ialah rasa marah dan benci penganut kristian terhadap UMNO dan BN! politik beb...politik!

Masih ingat kah kita bagaimana mainan DAPig yang menyusup masuk kedalam MCA hingga mengoncang parti tersebut.

Presiden MCA dibogelkan sebegitu rupa hanya untuk menghalalkan isu isu moral yang berkaitan dengan kepimpinan di pihak pembangkang! Kesannya apabila video lucah anwar aljub aldolly diperlihatkan kepada dunia, mereka hanya menuding jari kepada chua!


Dari isu bibble berbahasa melayu dan pengguanaan perkataan Allah, DAPig menerima kesan baik dari sudut politik terutama mereka di Sabah dan Sarawak!!! Isu ini telah menambah salah faham dan kebencian masyarakat kristian kepada kerajaan!!!

DAPig telah berjaya mengikat kaum tiong hua dengan kesepakatan untuk menumbangkan kuasa melayu! hari ini dengan menggunakan isu agama ini, ianya jauh menyusup ke segenap bandar dan desa malah ke ceruk hulu rumah rumah panjang!

Itu sebab jika kita perhatikan peti undi orang Iban yang beragama kristian di DUN Beting Maro tempoh hari semuanya memberikan kemenangan kepada calon PAS..!


Ini semua adalah bertujuan untuk mengejar dan mendapatkan kuasa! itu sebab PKR dan PAS mengikut sahaja telunjuk tuhan politik DAPig mereka ini!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan