Isnin, 2 Mei 2011

Projek Ladang Rakyat..Tunggu Nik Najis Mati Ler..!











































BN Kelantan hari ini menggesa kerajaan Kelantan mengemukakan laporan secara "hitam putih" mengenai projek Ladang Rakyat. "Kita minta kerajaan PAS Kelantan bersikap telus dalam perkara ini dan kemukakan maklumat terperinci berapakah jumlah tanah diberikan, berapakah perolehan kerajaan negeri dalam hasil perhutanan dan ladang yang diterokai dan siapakah syarikat yang terbabit," katanya kepada pemberita selepas perasmian Konvensyen BN, di Kota Baharu.

Mengulas lanjut mengenai gesaan terbabit, beliau berkata BN Kelantan menerima aduan demi aduan daripada rakyat khususnya di kawasan pedalaman, mendakwa tanah mereka dirampas kerajaan negeri tanpa perundingan.

Terbaru pada 27 April lepas, tiga lelaki Orang Asli suku Temiar dari Pos Belatim memfailkan permohonan di Mahkamah Tinggi Kota Baharu menghalang kerajaan Kelantan daripada meluluskan tanah di Pos Belatim, Gua Musang kepada Perbadanan Ladang Rakyat Negeri Kelantan untuk projek tersebut.

Selain itu, Mustapa berkata konvesnyen itu juga akan meluluskan resolusi mendesak kerajaan negeri menangani masalah keruntuhan moral warga muda di Kelantan.

Tunggu sampai nik najis mati ler...

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. mampos org tua ni nk layan. dia mana pernah buat salah. yg salah mestilah bn. standard tuuu...

    BalasPadam