Khamis, 15 Disember 2011

Agenda Agama Islam & Bangsa Melayu Adalah Agenda Musuh !!! -Mustafa Ali










Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali menganggap dua pimpinan parti itu Datuk Dr Hasan Ali dan Nasharudin Mat Isa sudah terperangkap dalam agenda Umno untuk melemahkan PAS.

"Saya buat kesimpulan, mereka berdua terheret dengan agenda (Umno) yang boleh menjejaskan parti. Sama ada mereka sedar atau tidak sedar, mereka sebenarnya terperangkap dalam agenda musuh politik PAS.

"Ini sangat tidak wajar dan tidak baik bagi PAS walaupun tidak memberikan kesan besar bagi parti," kata beliau dalam temu bual bersama organ parti Harakah dan Harakahdaily di Kuala Lumpur, hari ini.

wakakaka...ini la makna perjuangan PAS yang sebenar!!! berjuang demi agama dan bangsa seperti mana yang dilafazkan oleh Hasan Ali dan Nasarudin sebagai agenda musuh!

Kalau perjuangan demi agama dan bangsa disifatkan sebagai agenda musuh maknanya agenda menentang agama Islam dan Umat Melayu sebagai agenda PAS dan sekutunya...!!!

Tidak memberikan kesan kepada PAS tapi kenapa pulak dikata SANGAT TIDAK WAJAR! dan kenapa pulak kaki goreng ni kena bagi komen dan respond!!!
tak tumbuh! tak melata! tak sungguh! tak kata! bisul dah pecah lagi bernanah la tuh...! pttuuiihh!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. macam orang bengong bagi alasan... agenda yang sebenarnya ialah berkahwin dan beranak pinak dengan DAPig babi adalah agenda perjuangan PAShit yang sebenarnya... sebab tu bila melayu sesama islam hulur tangan dia tolak! tapi bila kafir babi DAPig hulu..siap peluk cium lagi!!! punya BANGSAT PAShit ni!!!

    BalasPadam
  2. kelemahan mukmin seantero dunia bukan kerana bilangannya kecil tetapi apabila dengar guruh di langit lantas puak yang tidak mahu sama-sama curahkan air di tempayan di jadikan sebagai musuh walhal kesemuanya adalah berkiblatkan kiblat yang sama.

    dalam konteks lokal, apakah Pas yakin guruh yang berdentum-dentum bakal menurunkan hujan setelah air ditempayan dicurah ke longkang?

    BalasPadam
  3. Alahai, jawab sebab kena jawab, kalau tak jawab tak boleh aku Setiausaha Agung. Jawapan pun macam melepaskan batuk aje. Datuk nak tahu tak, Datuk Hassan Ali dan Nasharudin bukan lah budak2 kampung yang boleh di heret hidung mereka sebarangan.Apalah Datuk Mustafa kurang bijak betul orang nya. Goreng Datuk , goreng jangan hangit dah.

    BalasPadam