Isnin, 26 Disember 2011

Anwar Batuk Berdarah...Mahasiswa Perusuh Cuma Nak Kebas Duit...!


Dapatan awal satu kajian oleh seorang pensyarah Universiti Teknologi Mara (UiTM) menunjukkan 70 peratus responden daripada golongan belia kini berasa lebih dekat dengan kerajaan berikutan langkah yang dilaksanakan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam mendekati golongan itu.

Tinjauan terhadap belia melalui kajian yang dijalankan sejak 2010, berpendapat mereka menyambut baik penggunaan media sosial interaktif oleh Najib yang membolehkan golongan ini menghubungi Perdana Menteri secara langsung untuk memberi pendapat, idea dan juga kritikan mengenai pelbagai isu.

"Hasil kajian saya mendapati 70 peratus belia menyokong kerajaan kerana mereka seronok dan suka dengan pendekatan yang dilakukan kerajaan menerusi program-program yang dirangka.

"Itu adalah kuncinya untuk kerajaan mendekatkan diri dengan belia," kata pensyarah Sains politik di UiTM (Universiti Teknologi Mara) Dungun (Terengganu), Che Hamdan Mohamed Razali kepada Bernama baru-baru ini.

Anwar sekarang sedang sebok dengan roadshownya untuk menaikkan semangat serta menagih simpati rakyat bagi bersama samanya merusuh 9 Januari depan.

Anwar juga sebok mengatur pertemuan demi pertemuan dengan pihak mahasiswa dan mahasiswi dari beberapa Universiti baik dirumahnya atau pun ditempat lain.

Hanya mahasiswa yang lemah pelajaran sahaja seperti budak kurang akal yang turunkan bendera tu ajer nampaknya terhegeh hegeh menayangkan ponggong untuk menarik minat Anwar, namun kehadiran mahasiswa yang bersama peliwat malang itu tetap kekal mereka yang sama...muka itu jugak!

Kalau kita baca kajian diatas maka tak heranlah kenapa hanya segelintir sahaja mahasiswa yang berulang kali hadir dalam pertemuannya dengan si anwar...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. betul cakap miker bro, hanya mahasiswel yang lemah pelajaran, minat kaum sejenis, otak bercelaru dan suka menginzalkan diri dengan idealisme kebebasan saje yang tertarik pada peliwat seperti Anuwa.

    BalasPadam
  2. Kalau di ikutkan lah. Ramai mahaisiswa tidak mahu melibatkan diri mereka dengan perkara perkara yang melanggar undang undang yang juga melibatkan Polis dan juga AUKU.

    Mereka pun takut ibubapa mereka marah kalau lah pelajaran mereka terkandas. Yang lebih baik lagi akan merasakan mereka telah curang dalam memikul cita cita keluarga.

    Yang kaki bontot nakal nakal jer yang boleh terikut ikut Anuwar. Sebab mereka lama dulu dah derhaka dengan ayahibu. Mereka pun sedar mereka bukan umat nabi Muhammad. Dah alang alang ahli neraka maka teruskan lah apa apa yang jahat jahat.

    Alang alang dah minum arak tu haram, makan kat restoran China ada babi pun bukan lagi masaalah.

    Mesti Anuwar kata, "Korang dan aku sama jer ahli neraka. Kita tak da jalan kembali lagi. Ko nak taubat! Boleh tahan ke tak meliwat? Sedap tuuuuu. Oleh itu kita perbesarkan kumpulan ini supaya kita boleh bantai liwat lagi ramai ahli. Itulah shurga kita yang ada"

    BalasPadam
  3. siapayang takut ni sengal hanya juak2 umgok je yang takda telor,kami tak kan terus membiarkan umgok terus terusan nak menipu ibu2dan orang kampung ada faham bahalol

    BalasPadam
  4. Just by changing one ignorant spot into an enlightened flame, just by changing one person from darkness into light, you have changed a part of the world. And this changed part will have its own chain reactions. From one lamp, from one flame, another flame takes over.

    BalasPadam
  5. Anwar struts and frets his hour upon the stage,
    A poor player,
    Casts his shadows over enlightened fools,
    Who barked and bellowed to a tree that hath never groweth,
    Alas the brief candle ousted outh,
    the galant and fury followeth forth,
    dust to dust bloweth the wind,
    signifies nothing,
    leaving only fools behind......

    BalasPadam