Sabtu, 17 Disember 2011

Barua Di PWTC Mesti Dibuang...Barua Anwar Si Saifuddin Mesti Dipecat..!



Apa lagi yang nak ditunggu? Jelas dah yang mahasiswa ini sedang membawa roh, semangat dan perjuangan pembangkang! Apa yang nak dipertahankan! Soalnya bila tindakan nak diambil?

Kawalan Keselamatan di PWTC pun haprak! Masa Perhimpunan Agung UMNO hari tu pun ada barua pembangkang yang terlepas dan dibenarkan membawa masuk risalah menghentam UMNO di dalam PWTC.. Mana pergi pengawal? Setelah direport oleh pemerhati baru lah pengawal menangkap mereka namun mereka ini dilepaskan begitu sahaja tanpa 'dibirukan' mukanya...!

Hanya barua Anwar sahaja yang mampu dan tergamak memakan gaji dari UMNO tapi membaham dan menikam UMNO dari belakang! cari barua ni! check di cctv siapa yang mengawal ditemat kejadian? siapa incharge?

Sekor lagi yang duduk di kerusi empuk Kementerian dan kerusi MT si Saifudin lahanat! Ini jelas barua yang sentiasa menyokong perlakuan sonsang dan biadap mahasiswa! beberapa bulan lepas mahasiswa menyerbu dan memecah gelas di universiti dibela! mahasiswa berdemo selepas sembahyang jumaat di UIA pun dibelanya! sekarang kita tak payah tunggu lagi suara dan kenyataan Saifudin membela haramjaddah ni...Saifuddin mesti dinyahkan ! UMNO ambil lah tindakan kepada musuh dalam selimut, api dalam sekam, gunting dalam lipatan ni!!!

Ramai orang UMNO yang suka dan rakyat diluar sana menanti akan tindakan ini..!!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. umno temerloh akan reject naruto tu utk next election. masanya dh tinggal sedikit di kerusi empuk tu. sabar ajelah!!!

    BalasPadam
  2. NARUTO? HAHAHA ... MACAM DORAEMON JE!

    BalasPadam
  3. Dia ingat dia ni masih student lagi kot bukan sebagai pak menteri yang menjaga student hai loghat sungguh eloklah kalu nak naruto pun hantaq pi jauh jauhhhhh.

    BalasPadam