Rabu, 14 Disember 2011

Bocor! Hujah Pembelaan Esok Terdedah..!!!

Rata rata pemimpin dan kuda belang pembangkang sudah boleh menduga keputusan yang bakal dijatuhkan oleh YAA Hakim terhadap peliwat malang si anwar ibrahim aljuburi. Kes liwat dulu pun Hakim mengakui bahawa perlakuan liwat itu berlaku!

Sudah boleh diduga kerana mereka tahu bahawa anwar memang meliwat saiful! sama seperti mereka tahu dan yakin bahawa anwar menutuh china doll dalam klip video yang dikata besi tu..tapi besi tu pun dah naik haus sebab selalu sangat diulang tonton oleh puak haram ni.

Kamarudin Jaafar yang selama ini senyap menyepi pun dah mula bersuara dengan penuh yakin bahawa anwar akan dihumbat ke penjara! Itu sebab dia nyanyi kalau anwar dibicarakan di luar negara pasti anwar akan terlepas. Maknanya dia dah mengajak puak hamPAS berdoa untuk pemenjaraan anwar!

Peguam tunda karpal sinki pun tetap konsisten dengan hujahnya selama ini yang anwar memang melakukan liwat, cuma kali ini singh mabuk ni cuba mengajak kita menerima bahawa liwat suka sama suka adalah tidak salah!

Sivarasa pun hanya melakukan kerja sebagai orang politik dan bukannya peguam! Itu sebab bila disergah oleh Dato Yusof dimahkamah, dia hanya membisu tapi gagah bersuara seperti biasa menyalak bila berada di luar mahkamah!

Kuda belang pembangkang pun heran kenapa pihak peguambela tidak memanggil 7 orang yang dikatakan ada bersama anwar didalam apartment pada masa kejadian, mereka sinis mengatakan anwar sanggup mengambil risiko kerana mahu melindungi tuan punya apartment, 2 orang gaji serta pakar ekonomi yang ada bersamanya ketika mula dia bertanya can i fuck you kepada saiful hinggalah selesai dia mengunyah karipap panas pada petang itu.

Hakikatnya semua dakwaan anwar itu hanya pembohongan dan penipuan yang dicipta oleh barisan peguamnya untuk berhujah, kalau benar kenapa mereka ini semua tidak dipanggil?

Esok sekali lagi sandiwara barisan peguambela tunda akan melakonkan watak seperti yang ditulis skripnya oleh anwar. Jawapannya tak lain tak bukan ialah..-

KONSPIRASI TERTINGGI UMNO DAN BARISAN NASIONAL!
ANWAR DI ANIAYA!
SAIFUL PELAKON UTAMA!
MAINAN POLITIK!
BLA..BLA..BLA..

LU FIKIR LA SENDIRI!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. dengar jer nama ANUwar ni dah naik meyampah tahap gaban .....
    mudah2an engkau mendapat pertunjuk ....

    BalasPadam
  2. At the end of the day, even though karpal singh kata kes ini ialah kes suka sama suka, the harm has been done..ie Anwar had sex with a male ie he is bisexual and should not be doing what he did. so do we want a PM who is bisexual and cheats on his wife? .. religiously or otherwise, apa yang telah dilakukan itu salah.kalau dah kena accused dua kali, tentu ada substance to it. i have never voted in Malaysia (cos i have lived abroad for decades) but kerajaan Malaysia bukan sebodoh itu nak accuse Anwar for sodomy again. it does not require the intelligence of a rocket scientist to figure that out.wake up people, korang yang tak pernah tinggal negeri barat lamalama , tau asyik nak complaint saja. Malaysians have had it so good for so long. If we are not careful, we will lose what our forefathers have fought so hard for. Better the devil you know than the devil you dont...fikir fikirkanlah

    BalasPadam
  3. bila mahkamah dah jatuh kan hukuman dan di sumbat dalam penjara..kau byk2 sholat taubat lah anwar, mudah2an ALLAH akan mengampuni dosa2 yg telah kau lakukan..atau malaikat yang menunggu di pintu neraka akan menyambut kau dengan senyuman...taubatlah byk mudah2an dgn izin ALLAH dosa kau terampun.Tinggalkan dunia buat sementara dulu...byk hikmah bila ada kat dalam...

    BalasPadam
  4. Hoi Tanpanama kat atas :-

    Hang dok cherita pasai do'a kat dia buat apa.

    Tu..geng geng dalam penjara Sg Buloh tu mungkin dah menggigil..tak berani tidoq meniarap ka, kutip shiling jatoh secara membongkok ka..dan apa2 lagi agak nya !

    BalasPadam