Sabtu, 24 Disember 2011

Karpal Singh Maki kaum India Lagi..!


Tiba-tiba pagi Sabtu, Karpal Singh meletup lagi, apabila mengeluarkan kenyataan supaya Ramasamy meletak jawatan dari parti tersebut.

Semalam, media melaporkan, Ramasamy memberitahu bahawa wujud golongan yang sedang berkomplot untuk untuk menggulingkan beliau.

Karpal berkata bekas ahli akademik itu perlu meletakkan jawatannya selepas membuat berbagai tuduhan serius terhadap pemimpin-pemimpin parti.

"Kedudukan Dr Ramasamy dalam kerajaan negeri tidak lagi dapat dipertahankan kerana dia telah mencabar keputusan jawatankuasa tiga anggota parti itu tidak merujuk masalah dalaman parti kepada pihak media," katanya dalam satu sidang akhbar pagi ini.

Baca seterusnya di Agenda Daily di sini.

Sebenarnya isu ini bukan sahaja melibatkan karpal sinki dengan ramasamy, sebenarnya ia telah menyebabkan orang India didalam DAPig terasa hati dan India yang diatas pagar dan diluar juga melihat bahawa DAPig bukannya wadah terbaik untuk mereka memperjuangkan agenda politik mereka...Jadi Kemana?

Yang pasti DAPig ialah parti rasis cina! parti anak beranak! parti yang sebenarnya menolak bangsa lain selain cina jauh kebelakang!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. semua duit punya pasal....melayu dan india yg menyokong cina tu dapat duit bro bukan percuma...semua sendiwara...apa DAP buat adalah let the money do the talking...yg india ke melayu ke tgh bengrap...apa lagi terima aje lah tawaran tu...bukan sbb perjuangan bangsa atau jauh sekali berkhidnmat untuk rakyat.....satu lagi apa ada pada maruah bangsa...janji poket berisi.....

    BalasPadam