Khamis, 29 Disember 2011

Konek Anwar Akan Terus Menujah hamPAS!!!

Prof Dr Aziz Bari dipelawa Dewan Pemuda PAS Pusat Malaysia (DPMM) untuk menyertai parti berkenaan bagi meneruskan perjuangannya sebagai Pakar Perlembagaan dan Undang-undang negara selepas menamatkan kerjayanya sebagai pensyarah di Universiti Islam Antarabangsa (UIA) baru-baru ini.

Ini arahan! Pemuda kuda kayu hamPAS@kuda kayu Anwar sedang menjalankan 'jarum' untuk 'memakmurkan' lagi PAS dengan meramaikan lagi puak puak erdogan berada didalam parti yang kini layak digelar biro agama DAPig!

Selepas ini akan ada tarik tali! Aziz akan memberikan hujah yang seakan akan jalang menawarkan harga diri bagi dikangkangkan. Ini semua lakonan! Skrip dari Anwar sudah ditangan! Hanya menuruti perintah sahaja!

Yang jelas PAS sudah mula membiakkan persundalan dikalangan ahlinya apabila wujudnya 2 kem besar yang sedang menghancurkan kewujudannya!

Satu yang berpegang kepada kesesatan nyata yang mengakui bahawa PAS itu agama, manakala satu lagi ialah puak yang tahu bahawa dengan menjual agama sahaja lah mereka akan dapat terus bernafas bagi kelangsungan politik sempit, hanyir dan rosak mereka dulu, kini dan selamanya..

Lu fikir la sendiri

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Biarlah pakar apa tu masuk PAS, lagi senang PAS nak terjun laut... Ada dan tak ada sama aje.. SESAT....

    BalasPadam