Ahad, 25 Disember 2011

Mustafa Mengaku Kalah & Salah...! Hassan Ali Benar..!


KUALA LUMPUR, 25 Dis: Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, beliau tidak akan lagi membuat sebarang ulasan berhubung exco Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali.

Katanya, beliau akan mengambil pendekatan 'kunci mulut', sesuai dengan janjinya sebelum ini bahawa jika Hasan tidak lagi menyerang PAS, maka dia juga akan berhenti mengulas tentang bekas pesuruhjaya PAS Selangor itu.

"Seperti saya janji sebelum ini bila dia (Hasan Ali) berhenti serang PAS maka saya akan tutup mulut," katanya ketika dihubungi Harakahdaily.

"Kalau dia nak bercakap lagi, biar la dia bercakap sorang, saya tak mahu layan," katanya.


Kenapa zip mulut? kenapa tak berbalah lagi? kenapa tak menjawab dakwaan Hassan Ali? Siapa Kantoi siapa cikgu Pa?

Maknanya memang adalah perancangan dan pertemuan antara PAS dan UMNO ke? Baguslah kalau benar pun...kerana pertemuan antara orang Islam dan umat melayu..! apa salah?

Cuma yang kita heran ialah kenapa Cikgu Pa dan PAS begitu takut nak bercakap berkenaan perpaduan Melayu dan Islam? Hanya nak mengaku bahawa adanya usaha untuk bertemu... baru usaha nak jumpa belum jumpa lagi pun dah termasuk buah pelir..kenapa?

Jelas lah PAS sekarang jauh menyimpang dari perjuangan! jauh menyimpang dari adab dan adat seorang yang bergama Islam yang berbangsa Melayu!!! Sebab? Takut tuhan DAPig marah!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. PERPADUAN DH X DE DLM KAMUS PAS LER BRO..SELAGI MAHARAJA KIT SIYAL HIDUP MANE PAS BERANI NAK ANGKAT MUKE?? KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. perjuangan kepentingan pribadi tembolok sendiri...

    dah masuk dlm kapuk harta...takkan nak tolak!!!
    cecite mat sabut balik penang berak cangkung makan tanggung oleh DAP penang maaaa....

    PAS:shhhhh!!! kecuh apsal...

    BalasPadam
  3. sian bloger bahalol ni salah guna nama putra merdeka ,gua nak bagi tau lu bukan merdeka lu putra umgok yang sekular tu

    BalasPadam
  4. eh! eh! ada anon bodoh kt atas tu ye. org nk guna putra merdeka dia pulak yg meroyan. kalau guna pasial camane pulak?

    BalasPadam
  5. inilah rupa sebenar PAS .... cakap dulu baru pikir...

    BalasPadam