Sabtu, 24 Disember 2011

PAS Hancur!!! Dewan Alamak PAS Pulak Fuck Haji Hadi..!


Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib tetap dengan pendiriannya mempertahankan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali dan bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa walaupun kedua-duanya dikecam hebat oleh kepimpinan parti berkenaan.

Harun yang juga bekas Pesuruhjaya Pas Terengganu menegaskan, pendiriannya masih tidak berubah terhadap kewibawaan serta kesetiaan Nasharuddin dan Hasan kepada Pas dari dahulu sehingga sekarang.

Malah beliau tetap berpendapat bahawa kedua-dua pemimpin berkenaan masih diperlukan oleh Pas dan begitu juga sebaliknya.

PAS Hancur..!!! Puak ular dalam semak sudah tak peduli dengan kenyataan Hadi dan Nik Najis! Hadi semalam mengingatkan kuda belang PAS agar taat dan menuruti segala perintah dengan mengikut hala tuju parti!!!

Parti masuk parit! ikut masuk parit! parti sembah DAPig! ikut sembah DAPig! parti sokong seks bebas! Ikut sokong seks bebas! parti puja peliwat! ikut puja peliwat! parti dikendali puak erdogan maka kuda belang semua kena taat, akur dan mengaminkan segala fatwa puak erdogan!!!

Nampaknya Hadi sudah kena templak! Hadi sudah kena sound! bahawa puak ular dalam semak tidak akan berdiam diri! akan tetap mempertahankan orang orangnya! nak jadi apa jadilah!!! berpecah lah jawabnya!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Hadi kata, semua keputusan yg dibuat bersama DAP dan PKR telah disahkan oleh majlis syura dan dewan ulamak PAS termasuklah menggugurkan negara islam dan menukar kepada negara kebajikan...

    Maknanya, dia telah meletakkan kesalahan atau tanggungjawab kepada majlis syura dan dewan ulamak...

    Dan Ketua dewan ulamak PAS pula sokong Hassan dan Nasha yg tak bersetuju dgn negara kebajikan...(NAMPAK ADA PERCANGGAHAN)

    Maknnya, dewan ulamak PAS tak boleh buat keputusan..mereka hanya seperti jadi pak turut dan mengesahkan keputusan yg dibuat oleh org atas bersama PKR dan DAP.

    Bila Hassan dan nasha bersuara, maka ramailah org yg dahulunya takut bersuara , mula bersuara...Percayalah!!, akan lebih ramai yg akan menyurakan rasa hai mereka yg memang tak setuju dgn cara PAS skrg yg telah berubah 360 darjah selepas berkawan dgn DAP dan PKR

    PAS AKAN HANCUR!!!

    BalasPadam
  2. MUSIBAH DAN BALA DAH NAK TIMPA ATAS PARTI SESAT TU BROO. KITA TUNGGU JEK HUHUHUHU

    BalasPadam
  3. Memang La BALA !

    Allah swt tu kenal sangat mana pihak yang berjuang IKHLAS kerananya.

    Cuma Geng PAS ni je perasan DEPA betui! Walhal..sebaliknya...

    MAMPOS lu PAS !

    BalasPadam