Sabtu, 2 Mac 2013

Rakyat Malaysia Nak Buat Apa Dengan Penghinaan Cina Komunis Ni???


Dasar haram jadah punya komunis...puak DAPig ni begitu kurang ajar dan biadap..! Masih ada lagi pihak berkuasa yang boleh ambil tindakan..? Atau minta rakyat mengambil hukum ditangan rakyat sendiri?

Lu Fikir La Sendiri!!!



4 ulasan:

  1. Kita pakat2 bagi amaran..!! OK? ikut rentah menteri biul tu..

    BalasPadam
  2. semoga roh mereka dicucuri rahmat....mati syahid, mempertahankan bumi yang bertuah ini....hanya manusia yang tidak berhati perut saja yang enggan mengakui hakikat ini. Kalau beginilah politik mereka, kita sebagai rakyat malaysia dapat memikirkan perjuangan mereka yang langsung tidak mementingkan rakyat hanya mementingkan diri sendiri. Oleh itu sama2 kita watga malaysia menolak golongan atau puak2 seperti itu. Untuk memastikan orang seperti ini sedar, kita seharusnya mengambil langkah meludahnya apabila bersua dengannya atau bagi sebiji dua kat muka dia......biar dia sedar betapa murninya jasa prajurit2 kita yg menjaga negara ini bagi memastikan kita hidup aman damai..atau paling senang tangkap saja barua ni, masuk dalam guni campak kat sungai....habis spesis jenis ni

    BalasPadam
  3. Johnathan Lin Lan Chau
    Ka Ni Na Bu Chow Chee Bye

    Your Mother Fucking Chee Bye
    It seems your are brought up in a terrible manner. Your Mother , Father , Grandmother and Grandfather never teach you manners.
    That is why you behave like this .
    Your Buddha must be crying seeing you behave like this

    You should be burnt in HELL

    BalasPadam
  4. So PM kita memperkenalkan budaya 1 Malaysia. maka kita kena kerahkan anggota Keselamatan pelbagai etnik, Melayu, Cina, india, Orang Asli, bumiputera Sabah kebarisan hadapan. INGAT ini negara anda dan harus anda pertahankannya. INI BARU BUKTI ANAK MALAYSIA. Kalau tidak, tolong Migrate mana-aman U suka. Get Lost!!!

    BalasPadam