Rabu, 27 Mac 2013

PANAS...Pengarah Suruh Makan Babi Pelakun Melayu Islam Pun Makan...!

Siapa yang sekema, yang beradab sopan lebih baik jangan teruskan baca posting ini sebab ini posting naik darah..! Posting biadap! 
Beginilah jadinya bila agama diletak dikepala lutut, baik kepada pelakun mahupun pengarah! Jenis bangsat macam ni lebih takutkan pengarah dari Allah!

Apa nak jadi kepada industri seni kita ni? Apakah perlakuan begini baru diiktiraf sebagai seni? Apa punya bangsat melayunyang jadi pengarah dan pelakun ni? Banyak betul kamus maki yang sedang bermain diminda sekarang ni...cuma nak keluar atau tak jer..!

Lu Fikir La Sendiri!

‘Saya serba salah’

Menurutnya, apa yang dilakonkan sekadar mengikut arahan pengarah ketika di lokasi penggambaran. Malah, dia mengakui tidak berdepan masalah melakonkan adegan sebagai suami kepada Nora. 

Salah satu adegan membabitkan Rusdi dan Nora berpelukan di atas katil kini menjadi bualan di laman sosial terutama selepas ‘trailer’ filem terbabit disiarkan di Youtube baru-baru ini. Filem ini dijangka berada di pawagam pada 25 April 2013.

“Saya tidak tahu jika penonton memberi tanggapan adegan itu panas atau sebaliknya. Saya hanya melakonkan watak suami dalam filem ini yang berkahwin atas pilihan keluarga,” katanya ketika dihubungi, semalam.
Foto
ADEGAN panas Rusdi dan Nora yang menjadi bualan di laman sosial.


Rusdi, 43, berkata, penggambaran filem genre romantik arahan Shirin Khuzaimi dijalankan awal tahun lalu. Dalam filem terbabit, Rusdi melakonkan watak Razlan sebagai pemuda kampung manakala Nora berasal daripada keluarga di bandar.

1 ulasan:

  1. halamaaakkk...rusdi suda kena loceng laaa!! nora danish tuuuu

    BalasPadam