Selasa, 26 Mac 2013

Nik Aziz Patut Berehat - EXCO PAS Kelantan..!


Reaksi dari kenytaan Nik Najis yang mahu bertanding walau pun tak larat tempohari, hari ini pemimpin PAS sendiri, EXCO Nik Najis sendiri telah membuka mulut yang selama ini asyik mengolom sahaja isu ini...

Timbalan Ketua Dewan Muslimat Pas Kelantan Wan Ubaidah Omar secara peribadi berpendapat, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Ni Mat patut berehat mengambil kira keadaan kesihatan beliau, daripada terus bertanding pada pilihan raya umum.

Wan Ubaidah yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga dan Kesihatan negeri berkata, beliau bagaimanapun tidak boleh menafikan kehendak lebih ramai pihak yang mahu Menteri Besar Kelantan itu terus memimpin. “Memanglah secara peribadi kita nak Tok Guru (Nik Abdul Aziz) berehat.

Secara peribadi..! secara personal..! ikut hati..! pilihan sendiri..! kalau ditanya setiap warga PAS di Kelantan pasti SECARA PERIBADI mereka mahukan Nik Najis BERHENTI..!!!

Lagi satu hal yang terus menyesakkan dada Nik Najis ialah kedegilan kuda belang PAS yang semakin berani berterus terang menolak saranan Nik Najis, yang ini dah tak secara peribadi berkata..

Ketua Pas Cawangan Guchil Hulu, Kuala Krai, Muhamad Bustaman Yaacob tetap akan meneruskan hasrat bertanding atas tiket Bebas di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Guchil, Kuala Krai walaupun tidak direstui Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Tegasnya, beliau akan hanya menarik balik keputusan itu sekiranya Pas meletakkan calon di kawasan berkenaan dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 kerana beranggapan Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak relevan di Kuala Krai mahupun Kelantan.

"Alasan utama saya mahu bertanding kerana wakil rakyat yang ada sekarang tidak menjalankan tugas dengan baik selain PKR tidak mempunyai jentera dan hanya bergantung harap kepada jentera Pas ketika pilihan raya," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.


Macam ni maknanya dikalangan kuda belang hamPAS sendiri telah menolak syurga tawaran Nik Najis, puak ni pun dah berani bercakap terang..! bukan lagi secara peribadi..! Nampaknya lepas ni Nik Najis lebih banyak duduk hospital dari duduk rumah..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. MurSHITdal Am PAS mana nak berundur...benci UMNO sampai mati dan bawa HATI kotor sampai dalam lubang kubur...

    BalasPadam