Rabu, 20 Mac 2013

Anwar Hanya Akan Bertanding Di Kawasan GAY...!


Mengikut angan@ impian musnah Anwar Aljub, jika pakatan perintah maka persempadanan semula akan dilakukan. Faktor terbaru yang pasti diambil kira oleh Anwar ialah taburan pecahan pencandu gay, lesbian, homoseks dan biseksual. Ini bagi memudahkan Anwar untuk terus kekal berkuasa sebagai emmppiiee katanya.!

Itu yang PKR Bangi cuba menawarkan kawasan mereka kepada Aljub, namun Aljub menolak kawasan tersebut kerana antara kebanggaan penduduk di kawasan Bangi ialah Masjidnya yang tersergam indah yang boleh dilihat dari highway PLUS. Masjid merupakan kawasan larangan bagi puak LGBT ni.

Tetiba Anwar berjaya menolak Kit Sial keluar dari Ipoh Timur untuk melakukan projek bunuh diri di Gelang Patah dalam PRU yang akan datang. Maka heboh dikatakan Aljub akan kesana. Soalnya kenapa Aljub sudah tidak lagi bertahan di Permatang Pauh? Kalau tempat tumpah darah dan dara nya pun Aljub boleh tinggalkan...jelas la bahawa Aljub sudah tidak mendapat sokongan dan keyakinan dari rakyat di Permatang Pauh.

Namun cerita Aljub yang mahu menggali lobang jubor baru di Ipoh Timur disambut tegas lagi berani oleh YAB MB Perak. Katanya...

Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir berkata Barisan Nasional (BN) Perak tidak gentar sekiranya Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding di kerusi Parlimen di negeri Perak pada pilihan raya umum ke-13 (PRU-13).
Zambry berkata ia merupakan satu sistem demokrasi yang mana pemimpin parti pembangkang berhak memilih kawasan yang mereka ingin bertanding pada PRU-13.
"Macam mana kita nak gentar kerana tiada istilah gentar dalam dunia politik, tambah lagi apabila kita berada dalam suasana pilihan raya.
"Kalau dia (Anwar) merasakan dia pemimpin 'touch and go', dia buatlah apa yang dia suka...ia tidak mendatangkan kehairanan kepada saya dengan keputusan yang dia buat itu," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat exco negeri di sini, hari ini.

Anwar sebenarnya sudah suntuk! sudah teruk terantuk! sudah tergadah! sudah lama hilang maruah! Itu yang merepek meraban macam video kat bawah ni...


Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. ORG TUA NI DAH KENEGARAAN TULAH WALI SLIPOR BROO..MASING2 LIDAH DAH TERKEDU...ALLAH NK TUNJUK X KIRE MASA...SKUNK ALLAH DH TUNJUK SKET2 HUHUHUHU

    BalasPadam