Rabu, 23 Januari 2019

Ini Ajer..!


Berhujah la dengan bernas..!

Itu pun kalau ada akal..!

Ada ke? Atau sekadar RBA yang dapat pisang..!

Lu Fikir La Sendiri!!!


6 ulasan:

  1. Bila Manusia GENETIK BABI berfikir..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana POLIS OI?!! Mcm. mana POLIS boleh BIAQkan PENJAJAH/PENGGANAS/PEMBUNUH CINA PELAHAP BANGKAI BABI- ni buat GERTAKAN nak MEMBUNUH BERAMAI-RAMAI (GENOSID) terhadap bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita?!! HARAM JADAH betul!!!!

      Tapi aku juga SALAHkan pemimpin2 ISLAM/MELAYU termsk. dr. NGO2 Islam/Melayu PENAKUT, PAS/UMNO PENAKUT dan PEGUAM2 Islam/Melayu PENAKUT - yg. boleh BIAQkan PENJAJAH2/PENGGANAS/PEMBUNUH PARIA/CINA BANGKAI BABI yg. makin KURANG AJAQ pd. ISLAM/umatnya dan KESULTANAN Islam/Melayu kita!!!

      Kalau kat negara lain, terutamanya THAILAND dan DUNIA ARAB-AFRIKA - dah lancarkan PERANG habis2an dan isytiharkan DARURAT, tapi ramai JANTAN2 Islam/Melayu dah jadi PONDAN BANGSAT nak MAMPOS!!!!

      SEBENAQnya, mmg. RASISMA dan DISKRIMINASI terhadap ISLAM/umatnya dan seluruh bangsa BUMIPUTERA kita, oleh puaka2 PENGGANAS2/PENJAJAH2/PEMBUNUH2 DAPbangkai ANJING KURAP HOMO JIJIK Zionis ni TAK boleh diBENAQkan SAMA SEKALI - kerana JENAYAH2 ini MELANGGAQ UNDG2 PERLEMBAGAAN berkaitan hak/identiti/warisan/sejarah ISLAM/umatnya dan seluruh bangsa BUMIPUTERA kita, di Perkara-perkara 3(1), 8:5 (c), dan 153 serta MENDERHAKA kpd. DYMM YDPA sbg. KETUA UTAMA NEGARA, Per. 32; sbg. KETUA AGAMA ISLAM, Per. 3; dan sbg. PENJAGA (SEMUA) HAK BUMIPUTERA, Per.153!

      Maka, DYMM YDPA mesti amat BERANI mengembalikan HAK dan KUASA EKSEKUTIF baginda (yg. telah diTIPU dan diSABOTAJ selama ni oleh si DIKTATOR madey PARIA LANUN tu) - utk. MEMECAT segera PEGUAM NEGARA, KETUA HAKIM NEGARA dan mana2 MENTERI atau PM sekali pun yg. TAK berINTEGRITI dan yg. ANTI-Islam/umatnya serta ANTI-BUMIPUTERA ini – berdasarkan UNDG2 PERLEMBAGAAN Perlantikan PM /JEMAAH MENTERI/TIMBALAN2 MENTERI, Per. Per 40:2(a) [telah diLESAPkan dr. laman web JPA)],43, 43(A); dan DYMM sbg. KETUA PARLIMEN, Per- 44. Keanggotaan Parlimen.

      Kuasa perundangan Persekutuan hendaklah terletak hak pada Parlimen yang hendaklah terdiri daripada Yang di-Pertuan Agong dan dua Majlis Parlimen yang dikenali sebagai Dewan Negara dan Dewan Rakyat

      Lihat PENDATANG2 KULIT BABI Cina/Paria DAP/warisan BANGKAI ANJING HOMO JIJIK Zionis ni yg. makin KURANG AJAQ ni, sewenangnya nak MENYAMAN Kerajaan Pahang psl. TANAH ADAT Org. ASLI (yg. terletak bawah KUASA dan HAK DYMM Sultan Pahang kita, sbg. PELINDUNG HAK Bumniputera) dan MEMINDA/MEMANSUHkan100 UNDG2 baru, termsk. dm. UNDG2 PERLEMBAGAAN kita yg. kebanyakan diRAHSIAkan!!!

      Lihat di -

      1. http://wak-labu.blogspot.com/2019/01/manogaran-saya-mungkin-saman-kjaan.html

      2. http://www.utusan.com.my/berita/nasional/lebih-100-undang-undang-akan-digubal-pinda-perbaharui-atau-mansuh-1.828175




      (Tok Terkedu)

      Nota: Perkataan "HENDAKlah", kalau sama MAKNA dgn. "MESTIlah" - cthnya dlm isu samada DYMM YDPA "HENDAKlah" mendengar nasihat seorang atau Jemaah menteri, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 40 (yg. telah diLESAPkan di laman web JPA) – maka, SEBENAQnya telah diSABOTAJ dan diPALSUKan oleh DBP/PN PARIA DAPeliwat HOMO JIJIK Zionis amat BANGSAT tu!!

      Kerana SEBENAQnya, makna "HENDAKlah" adalah hanya "diHARAPkan atau SEHARUSnya", berDASARkan MAKNA dlm. Bahasa Melayu Klasik (yg. menggunakan partikel2 "pun" dan "lah"), pd. TAHUN 1956, sewaktu UNDG2 PERLEMBAGAAN kita diGUBAL!

      Lagipun, amat MUSTAHIL yg. Almarhum2 DYTM Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj ibni Almarhum Sultan Abdul Hamid Halim Shah dan Orang Kaya Indera Syahbandar ke -10 Pahang, YAB Tun Abd. Razak Dato Hussein Al-Haj, dr. KETURUNAN DYMM Almarhum Sultan Hasanuddin dr. EMPAYAR BUGIS GOWA, Sulawesi (yg. MENENTANG Penjajah LAKNAT Belanda Zionis Freemason di KEPULAUAN MELAYU kita) terCINTA kita - mahu MERENDAHkan apa2 KUASA dan HAK DYMM YDPA dan MAJLIS RAJA-RAJA hanya sbg. SIMBOLIK semata2, sewaktu mengGUBAL UNDG2 PERLEMBAGAAN pd. 1956 itu!!

      Padam
    2. Wahai Tok Terkedu,

      Kamu tak baca ke apa blog pos cakap -

      "Berhujah la dengan bernas..!" Makna nya, berisi, wajar, tidak kurang ajar.

      Kamu RBA Umno yang dapat pisang ke?

      Dengar lah nasihat yang di beri bertalu talu - pergi jumpa doktor pakar sakit jiwa, mintak ubat kawalkan hati pemanas kamu itu.

      Kamu membosankan pembaca dengan kata2 kusut dan kasar kamu.

      Tak payah lah guna huruf besar nampak macam kamu menjerit, tak sopan dan biadap bila blogging.

      Padam
  2. Aku sokong PH. Tapi tak sokong dan bantah yang berfikiran penjahnam, destructive.

    Ini lah jenis yang dipanggil keturunan "ungrateful ingrates (double whammy), ultra kiasu, coolies pendatang". Yang dah dapat hak kerakyatan di setujukan pemimpin Melayu di masa Merdeka tapi tidak menghormatkan dan patuhi Perlembagaan negara yang nyata menunjukkan hak semua rakyat di negara ini. Termasuk hak berpolitik walau pun politik yang mereka tidak suka.

    Saya sokong pendapat bahawa jenis yang tak hormatkan dan patuhi Perlembagaan negara seperti ini perlu disuruh hijrah ke negara lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sejak bila penganut PH ni menghormati dan patuh Perlembagaan??? Waktu jadi pembangkang dulu pun mereka dah terkenal jenis suka langgar peraturan dan undang-undang.

      Nasib baik menang PRU lepas, kalau tidak perangai jahiliyah mereka tetap akan keluar menghuru-harakan Malaysia setiap masa. Dasar babi banyak dalam PH... Menyondol je pandai...!!!!

      Padam
    2. Setujuuu! Hanya umno sahaja tak pernah langgar undang2. Kami ahli umno beserta pimpinan tertinggi tak akan sesekali langgar curik, tak amanah, songlap atau rasuahh.

      Kami umno bekerja keras demi kekayaan dan kesenangan umat melayuu. Kami byk duit, emas. Ni tanah melayu laaa

      Kami semua taat dgn undg2 trmasuk undg2 islam. Kami tak akan mnipu.

      Hnya ph je yg langgar.

      Hidup tajuddin pasir salak! Bakal pm

      Padam