Isnin, 30 Januari 2023

Ahli UMNO Zahid Kena Beriman Dengan Ni..!

 

Dewan Bahasa dan Petaka pun dah boleh padam perkataan nepotisme dan yang seangkatan dengannya. Perkataan ini semuanya hanya la fatamorgana tahyul yang membelit dan membelenggu bangsa selama ini. Perkataan ini tidak sepatutnya wujud dalam kepala hotak ahli ameno. 

Walaupun dulu Aljuburi lah yang menjual perkataan ini bagi menentang Mahathir tapi itu semua dulu, Itu semua sudah tidak relevan..! Makanya puak barua bangsat paria dan ahli ameno yang lain perlu beriman dan yakin atas apa jua yang di ungkap dan di perkatakan oleh Anwar dan di fatwa kan oleh anak muridnya Zahid untuk mewiridkan slogan nepotisme demi kesejahteraan hidup rakyat.

Nepotisme adalah ciri kerajaan madani, nepotisme adalah ciri kerajaan suci, sondol depan belakang atas bawah dan sisi semuanya suci lagi murni. 

Jangan berani berdehem pun...! Nanti kena buang, paling tidak kena gantung jadi ahli. Tak jadi ahli tak kan dapat keberkatan kerajaan madani..!

Betul??? Lu Fikir La Sendiri..!

11 ulasan:

  1. Masa untuk wujudkan rangkaian kartel mafia Melayu. Itu formula yang sebenarnya.

    60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

    Himpunkan Persatuan Peniaga Melayu, Rangkaian Peniaga Muslim , Felda, Felcra Persatuan Pemborong Melayu , gangster dan mafia Melayu untuk melawan kartel DAP@LeeKwanYew ini.

    Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

    Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

    Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

    Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

    Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

    Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Tan ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Pak Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

    Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bila banyak taikun Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia

    Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

    Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

    BalasPadam
  2. Politik hipokrasi Singapura jadi contoh dan ikutan pembangkang di Malaysia. Link di bawah maka "Celaka lah keluarga Lee Kwan Yew"

    Pada walaun dan barua yang berkiblatkan parti DAP@PAP di Singapura. Bukti artikel di link di bawah ini menunjukkan betapa kronik nya amalan nepotisma dan kroni keluarga Lee Kwan Yew dalam politik Singapura.

    Meritokrasi 'aleutoh' Lee Kwan Yew lah yang walaun kat sini terkinja kinja bodoh meng agong agongkan politik Singapura..Puii..!!

    Yg pelik ada Melayu ultra pun boleh berubah jadi barua DAP@PAP Lee Kwan Yew di Malaysia.

    Link kat bawah ni hahh..!! siap dengan charta hubungkait dan gambar gambar hubungan keluarga Lee Kwan Yew sesama sendiri untuk menguasai Singapura mengunakan neraca nepotisma dan kroni.

    Yang peliknya walaun di Malaysia pun turut terkinja kinja kagum dengan politik Singapura... punya bodohh puiiii..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/30/royal-bloodline/

    Bukti dan fakta di bawah ini juga menunjukkan betapa kronik double standard PM Lee Hsien Loong ingin membayar dirinya dan menterinya beberapa kali lebih banyak daripada apa yang mereka perlukan untuk kos sara hidup di Singapura, sementara mahu rakyat Singapura mengurangkan perbelanjaan mereka.

    Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

    Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

    Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

    Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

    Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

    Lihat lah fakta di atas bagaimana rangkaian keluarga Lee Kwan Yew menguasai Singapura.

    Pada barua dan walaun sekelian bukak biji mata dan buka segala bijik buah yg ada kat badan tuan puan sekelian kamu boleh mengukur dan nilaikan sendiri apakah struktur politik pemerintahan Singapura berdasarkan meritokrasi atau nepotisme / klan dan kekeluargaan...!?

    Masa Malaysia eratkan hubungan budaya dan ekonomi antara bangsa serumpun Malaysia Indonesia lebih menguntungkan kedua bangsa serumpun.

    Tinggalkan Singapura keseorangan pedulikan dan lupakan Singapura mari pereratkan lagi hubungan Malaysia dan Indonesia saudara serumpun kita

    BalasPadam
  3. GILAnya! Apa kelayakan BETINA ni selain dr. jadi ANAK Anwar?!Bayangkan kalau DS Najib @ mana2 Pemimpin UMNO buat mcm. ni!

    Dahlah BETINA Sundal ni kahwin dgn. Pemimpin Cina PKR! Habis Kem.2 ni diKUASAI si BANGKAI Diktator Anwar Pariah HOMOH Anak beranak dgn. geng KAPIR2 DAP-PKR dia!

    https://www.astroawani.com/berita-malaysia/pengalaman-bakat-nurul-izzah-dapat-bantu-bangunkan-negara-404172

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dan ini pum GILA betul! Rupa2nya Peguam BANGKAI Penjenayah Nazi Hindu DAP tu, Gopal sri ram yg. aniaya DS Najib/DS Rosmah dll - mewakili geng BANGKAI Penjenayah Pariah Tommy thomas dia dlm. kes siasatan Jwtnkuasa masa PM Sabri, atas JENAYAH2 tommy thomas ni!
      https://www.astroawani.com/berita-malaysia/tommy-minta-masa-lantik-peguam-baharu-susulan-kematian-sri-ram-404295

      Padam
    2. Tapi patutlah Menteri Undg2 S'wak liberal dulu & Peguam Negara BANGKAI skrg.-geng Gopal sri ram/Tommy thomas - TAK nak buat RCI,hanya Jawatankuasa Siasatan - sampai si PENJENAYAH Pariah Tommy Thomas ni boleh Saman pula - walau dah TERBUKTI Jenayah2 dia oleh Jawatankuasa ni!

      Padam
  4. BANGSAT betul si BANGKAI Penipu DIKT. Mafia Anwar PARIAH homoh ni!Nak SALAHkan hanya geng Mahathir kerala dia -sdgkan keputusan HARAM ni yg. MENIPU Undg2 Negara &Antarabangsa ni dibuat bersama dgn. rejim BANGKAI2 Kapir DAP-PKR!Skrg. Anwar nak terus SUBAHAT dgn. rejim S'pura dia!

    https://twitter.com/MyKMUnet/status/1620069947173998593?t=B0FNTR_4JAYEywWqKMU3Q&s=08

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bahkan Apandi Ali sbg. PEGUAM NEGARA - digantung secara HARAM dr. 14/05/2018, hanya berhenti pd. 4/06/2018 - sdgkan surat haram PH pd. ICJ tu, pd. 28/05/2018, lepas Kabinet Mahathir-Anwar/rejim2 PKR-DAP terbentuk pd. 21/05/2018! Jadi sbb. tu Anwar nak TUTUP Jenayah dia juga!

      Padam
    2. Inilah sbbnya si Anjing rejim S'pura & geng rejim2 TERORIS Barat/ISrael/Jepun/India/DAP-PH nak ROMPAK Pulau Bt. Puteh kita - utk. TAMBAK TANAH jadikan sbg. PULAU sebenar & takluk SELAT MELAKA/SELAT JOHOR kita sepanjang 300 km (sejauh PP ke KL), dsbnya!

      https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2021/07/836702/jangan-biar-singapura-tambak-batu-puteh

      Padam
  5. Maka motif utama P. Batu Puteh diROMPAK - utk. juga sebenaqnya, MEROMPAK sebhg. besar SELAT JOHOR kita - oleh rejim2 TERORIS Mahathir-Anwar/Kapir2 DAP-PKR & TUAN2 Nazi Zionis-Hindu ZioNazi S'pura/US/UK/EU/ISrael/Jepun/India depa! Sbb. tu depa nak HAPUSkan SELAT JOHOR dr. PETA!

    BalasPadam
  6. Ha ha padan muka penyokong dan pemimpin p end.

    Apa pun tak de dapat.

    BalasPadam