Rabu, 18 Januari 2023

Tugas Barua Pengkhianat Perlu Di Teruskan..!

 

2 hari ni bukan main sebok barua Poad LP dan Nurjazlan hatrick mempertahankan tuhan politik mereka si Zahid. Hakikat bahawa sejak PAU melabuhkan tirai minggu lalu telah menyebabkan ameno semakin jauh di tolak oleh ahli dan rakyat, kesan daripada keputusan yang menafikan pemilihan di peringkat Presiden dan Timbalan yang merupakan kehendak ahli akar umbi. Ianya juga telah menjadi pertikaian umum sama ada ia sah atau tidak di sisi perundangan. Masih menjadi persoalan dan tidak tuntas.

Sebelum ni pun penulis ada bagi tahu siapa kah watak si hatrick di sini dan juga watak LP di sini. Apa pun itu lah watak mereka yang merosakkan parti berjasa kepada bangsa dan negara kerana sempit berkiblatkan seorang Presiden yang bacul menghadapi pemilihan parti.

Hakikatnya apa yang di paculkan oleh mereka sebenarnya..


Di harap ada di luar sana yang berani membawa ke pihak berwajib keputusan PAU yang lalu berkaitan sah atau tidak usul yang di bawa oleh wakil Nismilan tu. Tak cabar kita tak tahu. Betul tak? 

Hentikan UMNO ni dari dikuasai oleh para pengkhianat. Cukup la parti di tunggang oleh puak yang telah di tolak oleh rakyat dan pengundi dalam PRU yang lalu. Kini mereka semakin di tolak oleh ahli UMNO sendiri. UMNO tidak boleh di kuasai oleh satu puak yang menjaga kepentingan mereka sahaja. 

UMNO perlu kembali menjaga kepentingan semua ahlinya orang Melayu dan Bumiputera. UMNO perlu kembali mengemudi Barisan Nasional untuk kembali menjadi wadah yang di percayai oleh rakyat dan pengundi untuk mentadbir kerajaan negara ini.

Selagi Zahid dan konco konconya ada...selagi tu lah UMNO tidak di terima. Nak tunggu sampai bila? Lu Fikir La Sendiri..!



15 ulasan:

  1. Padan muka pembenci DSAi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala BANGKAI Penjajah DAP lu!

      Padam
    2. Oi BANGKAI Menteri Undg2 Betina UMNO, Azalina - awat hang punya DAYUS, biaq SPEAKER Parlimen PKR Mafia BANGKAI ni - punya MENIPU Undg2 Perl. 49 berkaitan JENAYAH Lompat Parti baru dilulus Okt. 2022 - utk. HALALkan JENAYAH2 si KATAK2 dr. BERSATU Sabah ni?!
      https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2023/01/1053109/keputusan-4-kerusi-parlimen-di-sabah-tak-kosong-muktamad-johari

      Padam
  2. Tgk. ni, Demokrasi TULEN yg. terus diMATIkan dlm. UMNO oleh BIAWAK2-Penjilat2 DAP! Ya, BUKAN Demokrasi PENIPU ala-rejim2 TERORIS Nazi Zionis Barat/ISrael/WEF & KULI2 rejim2 BIAWAK2 Mafia2 DIKTATOR2 Mahathir kerala-Anwar PARIAH homoh/Kapir2 DAP-PKR depa!

    https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2023/01/1053079/demokrasi-umno-mati-anak-muda-terus-jauhi

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maka Pemimpin2 TULEN dr. UMNO - mesti SELAMATkan parti keramat KEMERDEKAAN bangsa PRIBUMI Islam/Melayu kita, UMNO - dr. PENJAJAHAN2 rakus Melayu2 @ Penyamar2 Melayu LIBERAL spt. Zahid Penyamar Cin* Ind'sia-Mohd. Hassan korporat TAMAK-Khairy homoh-Sabri lembik & PENJILAT2 depa, serta mana2 PENJILAT2 rejim2 BANGKAI Mafia2 DIKTATOR2 Mahathir kerala-Mahiaddin gila seks haram-Anwar PARIAH gila seks homoh/Kapir2 BIAWAK2 Penjajah2 DAP-PKR!

      https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2023/01/18/alor-setar-umno-to-challenge-no-contest-motion-through-ros/

      Padam
  3. Punya MENIPU konon hutang $1 Trillion - tapi boleh pula si rejim2 BANGKAI2 Mafia2 DIKT. Anwar PARIAH homoh/Kapir2 BIAWAK Penjajah DAP-PKR ni -ROMPAK Wang Rakyat/Negara $40 JUTA utk. Hapus TOL waktu Tahun Baru Cina & $40 JUTA utk. Merasuah MCA melalui TAR!

    https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2023/01/927048/anwar-umum-tol-percuma-sempena-tahun-baru-cina-metrotv

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
    Balasan
    1. Patutlah juga boleh MERASUAH $40 JUTA pd. MCA melalui TAR, & ROMPAK $40 JUTA dr. TOL utk. TB. Cina -sbb. rejim2 BIAWAK2 Mafia2 Dikt. Anwar PARIAH homoh/Kapir2 Penjajah DAP-PKR ni -nak ROMPAK akan KWSP,dgn. JUAL,& dgn. MURAH, Sek.2 Antarabangsa milik KWSP!

      https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2023/01/13/epf-in-rm500-million-sale-of-international-schools-says-report/

      Padam
    2. Ya, BERATUS ribu MANGSA2 Banjir LUMPUR di 2 NEGERI, K'tan & Terengganu - hanya dpt. $50 JUTA, yg. dahlah diberi pd. Ajensi JPM - BUKAN pd. Kjaan2 Negeri bwh. PAS -sdgkan MCA diRASUAH $40 JUTA melalui TAR,& Tol diROMPAK $40 JUTA utk. T. B Cina - oleh rejim BIAWAK2 Anwar/DAP-PKR!

      Padam
    3. Dan punya KURANG AJAQnya Menteri2 BETINA Kesihatan PKR & Kerjaraya Kapir S'wak ni! Apa kaitan dgn. JANTAN Kapir S'wak ni -pembinaan HOSPITAL di KEDAH, yg. dibuat oleh Kjaan PAS sebenarnya! Tapi punya nak HASUT Kesultanan Kedah pula si rejim Anwar/Kapir2 DAP-PKR ni!
      https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2023/01/1052785/apa-alasan-menteri-tak-jemput-wakil-kerajaan-negeri?utm_source=dable

      Padam
  4. Skrg. KSU Pribumi Islam/Melayu si Menteri Pengangkutan Biawak Penjajah Kapir DAP (yg. nak KUASAI & MERISIK juga ATM melalui acara LIMA di Langkawi, & Kem. IPT dgn. MERASUAH $40 juta pd. MCA melalui TAR) - tiba2 diGANTI dgn. KSU Hin*u DAP/PKR - mmg. PELIK!

    https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2023/01/1053458/4-ksu-bertukar-kementerian-seorang-ke-jpa

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
    Balasan
    1. Skrg. PUTRAJAYA pula nak diKUASAI Menteri BANGKAI Penjajah Cina DAP - yg. dah KUASAI 3 Kem. sekali gus, termsk. Kem. WP yg. dah diHAPUS konon, bwh. Jab. WP bwh. JPM! Jadi juga kenapa si Biawak DAP yg. amat ANTI-Islam/Umatnya ni - nak menyibuk kat WP ni?!
      https://www.malaymail.com/news/malaysia/2023/01/17/bersih-menawan-wangi-to-tackle-dirty-public-lavatories-putrajaya-to-hand-out-toilet-of-the-year-award/50756

      Padam
    2. HAKIM2 BIAWAK Mafia2-geng KETUA HAKIM NEGARA - dilantik dgn. HARAM oleh Mafia2 DAP, Richard malanjun-Vincent tan-Tommy thomas-rejim2 BANGKAI2 Mafia2 DIKTATOR2 Mahathir kerala-Anwar PARIAH homoh/Kapir2 DAP-PKR - yg. terus MENIPU Mahkamah & Undg2 & YDPA!

      https://beta.freemalaysiatoday.com/category/nation/2023/01/17/ex-chief-registrar-among-5-new-judicial-commissioners/

      Padam
    3. JILAKA betul BANGKAI Kapir Penjajah DAP ni - sewenangnya nak bawa masuk pakar2 asing dr. S'pura! Mcmlah Kontraktor2 PRIBUMI Islam/Melayu kita kat Msia ni bangang2! Pala hotak lu! Lepas tu nak sewenang SENARAIHITAMkan Pemaju2 BUMIPUTERA kita - yg. ramai diSABOTAJ oleh Bank2 & Kontraktor2 & Sub-Kontraktor2 Kapir/Asing!

      http://kachipemas.blogspot.com/2023/01/nga-kor-ming-umum-berita-baik-pakar.html?m=1

      Padam
  5. Tun Mahathir : Kita lihat sama ada Anwar akan selamatkan Zahid dari dibicara. Kenapa kau menulis pada hari rayuan Bossku di Mahkamah Persekutuan...!?

    Kenapa barua LeeKwanYew@DAP yang serah Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew ini menulis pada hari rayuan Bossku di Mahkamah Persekutuan..!? Macam sial saja bila otak korup fitnah jijik tua renta ini bila berbicara..!!

    Di bawah ini Tun sedang perincikan perjuangan UMNo yang dah tak ada kena mengena dengan Tun.

    Zahid Hamidi mengambil alih sebagai Presiden UMNO. Tetapi Zahid juga hadapi caj rasuah di mahkamah dan sedang dibicara.

    Walaupun UMNO menang di Melaka dan Johor tetapi dalam PRU 15 UMNO cuma dapat 26 kerusi.

    Apabila Najib tubuh 1MDB dan seleweng duit serta salah guna kuasa, menjadi wang tunai sebagai raja pun tidak berjaya menarik sokongan orang Melayu. UMNO hanya dapat 54 kerusi.

    Kita akan lihat sama ada Anwar akan selamatkan Zahid dari dibicara atau tidak. Apakah reformasi Anwar termasuk “The Rule of Law?”

    Zahid takut kalau dia tidak jadi Timbalan Perdana Menteri dia akan didapati bersalah. Sebab itu ia tidak benar pertandingan jawatan Presiden dan Timbalan Presiden dalam mesyuarat agong UMNO.

    Perincian Tun diatasi adalah satu hal yang langsung tiada kaitan Tun dengan UMNo setelah Tun dan Boboi berambos dari parti itu. Sepatutnya Tun jaga PejWang yang tak ada value yang di tubuhkan nya.

    Tun berbicara spt diatas sebab kes tuduhan Bossku sedang disebut semula di mahkamah Persekutuan rayuan hari ini..

    Sebenarnya orang tua celaka ini sedang divert perhatian rakyat tentang isu rayuan Bossku di Mahkamah Persekutuan supaya hanjing hanjing nya mengikuti arahan supaya kekal hukuman penjara terhadap perbicaraan yang tidak adil sama sekali terhadap fitnah jijik Bossku..!!

    Sampai sekarang Jho Low lesap bebas. Zety yang cuti sakit hingga 23 hari tak lagi dihadapkan ke mahkamah sebagai saksi.

    Macam macam alasan vertigo, migrin diberikan tapi boleh pulak hadir majlis makan malam bersama timbalan menteri.Taufik Ayman dan Nazlan haramjadah itu sampai sekarang bebas.

    Tun bersuara hari ini sebab takut rakyat bangkitkan isu Bossku ssbenarnya..!!

    #kaubelaPejWangkautujangansibukhalorg

    BalasPadam
  6. Org tak kesah anwar tp benci dapigs jadi menteri, nanti negara dijual pd singapork, nganga komeng sebagai bukti! Apa tak ada dah pakar dlm malaysia sampai nk import dari singapura...
    Diri sendiri yg tergiler giler nk jadi PM bkn rakyat paksa pastu sebuk canang hutang negara mcm tun dlm PH dulu takut rakyat mintak bantuan, besar mana bantuan rakyat? Nk melancung dlm negeri pun tak cukup bkn mcm menteri habis puloh2 ribu melancung keluar negara!

    BalasPadam