Jumaat, 27 Januari 2023

Sampai Bila Anwar & Rafizi Nak Menjubor Rakyat?

 

Itu kenyataan Aljub saat PH menang pilihanraya namun bukan dia sebagai PM..tapi sekarang dah berbulan jadi PM apa cerita war? Minyak angin pun tak turun, yang turun naik ialah angin dalam badan rakyat.


Budak ni tahu dia akan lebam kerana banyak penipuan dan pembohongan kepada kuda belang di siramkan sejak sekian lama semasa sebok mengencing dan memancing undi serta sokongan sebelum mendapat kuasa dahulu...


Akhirnya itu ajer la yang rakyat dapat..sekarang rakyat pilih la nak terduduk atau terus terbaring meratap kencingan yang mereka dapat atau bangun, bangkit menentang kerajaan penipu dan pembohong ini hingga mereka benar benar terduduk..! Biar mereka tahu bahawa rakyat bukan semuanya bodoh dan sentiasa boleh di perbodohkan..!


Biar lah yang bodoh dan bangang macam pengikut Zahid Hamidi di dalam MT tu buat keputusan yang sedia bodoh..Kita tengok apa lagi kebodohan yang bakal mereka umumkan selepas ini.

Bodoh bukan mutlak, ianya pilihan bagi mereka yang sememangnya merelakan diri mereka terus terbangsat oleh para barua pengkhianat.

Bodoh macam telur....Siapa? Lu Fikir La Sendiri..!


4 ulasan:

  1. Bila Bang Non nak panggil Duta Sweden menghadap dan hantar mereka balik Sweden.. hrmmm memang sah Bang Non acah acah power Islamik...!!

    Kenyataan kita amat tegas tapi mereka (PAS) agak terlewat untuk nyatakan pendirian..kata Brother Anwar Bin Ibrahim

    Sepatutnya Brother kita nih ajak bersatu membantah… ini mencari salah orang salah PAS. Nnpk tak Bang Non ni tak cerdik mana juga dalam Islam dihina sempat pulak pukul saudara semuslim.

    Kerajaan yang tak habis-habis kerja nk hentam sana sini.. buat kerja lah wooiii

    Bang Non ada telo boikot barangan Sweden dan berani ker hantar Duta Sweden balik ke Sweden..!!

    BalasPadam
  2. Tetiba saja barua LeeKwanYew@DAP yang sudah dibakul sampahkan Tun Mahathir tulis pasal Sultan Dulu yang tak mendatangkan faedah dlm masa yang sama hina kutuk berkenaan Najib sebab hendak “divert” kes Sulu dan tindakan disiplin barua barua nya dari UMNO hari ini

    Mahathir telah di anggap sebagai barang ‘reject” oleh masyarakat Melayu ditolak 100% dengan kehilangan wang deposit dimana sahaja parti ada jenama Mahathir bertanding , namun sikap ego Mahathir dan sikap tidak sedar diri tidak membuat Mahathir terhenti menulis dan mengkritik Najib.

    Apabila direnung dan difikirkan , apakah yang mendorong Mahathir tiba tiba menulis berkenaan Najib? Maka beberapa perkara didapati.

    Kalau barua barua dipecat dan UMNo maka Tun tiada lagi tempat pergantungan nasib boboi Marina Mokhzani Muram dan anak cucu nya. Kemelingkupan legasi Tun akan lebih cepat lagi.

    Mahathir tulis pasal Datuk Seri Najib dan menuduh Najib akibatkan kerosakan akhlak orang Melayu.

    Mahathir akan tulis apa sahaja asal bukan berkenaan rasuah Zeti dan Nazlan.

    Umum tahu sebab sebab nya.

    Sebenar nya Mahathir malu kepada Najib dan sentiasa melepas geram nya kepada Najib. Najib suka beri wang rakyat kepada rakyat ,perbuatan ini memalukan Mahathir yang terkenal kedekut dan suka alih wang rakyat kepada kroni nya dalam bentuk “bailout” atau penciptaan projek.

    Itu cara Mahathir alih wang tanpa terlihat mencuri.

    Mahathir cuba alih tumpuan terhadap ramai balaci dan barua nya akan digantung atau dipecat dari UMNO hari ini.

    BalasPadam
  3. Ha ha menjubo la korang lagi 5 tahun

    BalasPadam
  4. Susahnya zaman sekarang nak cari pemimpin yg betul2 nk bawa rakyat ke arah kesenangan, yg bermatian membela negara, anwar boleh kira tp kenapa bersekutu dgn dapigs dan lantik jadi menteri dah tahu rasis, xsuka melayu dan bermegah mengaku keturunan komunis, ajak hdb singapurr ahli PAP yg jgk rasis, singapurr ada hubungan dgn israel, tak kebahaya segala rahsia negara diintip singapurr dan israel, dah la berjuta pelancung dari china dan india masuk tak keluar2.entah mereka tenter atau pengintip.. Kenapa lah malaysia tak ambik berat soal keselamatan dan kedaulatan tanah air, nak terjajah lagi? Ingat bila terjajah kembali sampai kiamat tak mungkin merdeka kembali.. Biarlah mereka nak kata rasis tp sebenarnya patriotik tak ingin negara terjajah lagi.!

    BalasPadam