Sabtu, 28 Januari 2023

Zahid Tunggang - Ahli Tonggeng..!

 

Sekali lagi UMNO mencatat sejarah hitamnya dengan keputusan mensyuarat empty malam tadi yang di pengerusikan oleh anak murid kepada cikgu anal yang memecat dan menggantung siapa jua yang di lihat tidak menjilat dan bersekutu dengan mereka.

Rupanya maksud sebenar ready to fight yang Zahid sebutkan ialah menunggang kuasa yang di miliki bermula dengan usul semasa PAU lalu seterusnya masa yang beliau tunggu tunggu untuk mengenepikan siapa jua yang tidak tunduk, gagal menonggeng di hadapannya lalu berikrar untuk terus menjilat segala najis yang Zahid serta konco konconya palitkan ke ahli dan parti tertua dalam negara ini.

Seharusnya selepas ini, setiap pemimpin dan ahli UMNO yang sudah hilang kepercayaan kepada Zahid dan konconya membuat gerakan besar besaran untuk membentuk pasukan dan barisan baru yang lebih menjamin survival agama dan bangsa yang sudah hilang dari perjuangan asli UMNO sebelum ini.

Siapa jua pemimpin dan ahli parti yang sudah tidak mempunyai keyakinan kepada Zahid dan sekutu jahatnya di dalam UMNO perlu bertindak memperkemas gerakan bagi membendung rasa kecewa dan marah ahli parti atas sikap autokratik@kuku besi serta zalim puak yang menodai kesucian perjuangan ahli dan parti selama ini.

Ahli UMNO yang ramai perlu di berikan ruang dan jalan keluar baru bagi mengelakkan mereka terus di datangi oleh para pemuka Zahid yang akan terus mengelirukan ahli di bawah dengan menjustifikasikan tindakan jahat mereka ini. 

Masa berkata benar dan berterus terang perlu di buat dengan tenang, tersusun dan matang bagi mendepani situasi kalut ini. Ahli parti terbanyak sedang menanti apa langkah dan tindakan perlu yang mesti mereka ambil dalam mendepani suasana gelap di bawah rejim Zahid yang sedang mengganas sekarang ini.

Di harap para pemimpin UMNO yang ramai lagi masih sayang kan perjuangan suci parti keramat UMNO ini tampil dan buatlah sesuatu agar ahli parti dapat meniti susur perjuangan ini kembali yakin dan semangat dengan lebih berani. Mereka perlukan panduan, mereka perlukan sokongan, mereka perlukan arah tuju yang jelas.

Benar, terkadang terpaksa menerima hakikat pahit tatkala terpaksa di lucutkan keahlian sebagai ahli parti namun itu mungkin jalan terbaik sementara waktu ini dari menjadi keldai dadah yang khayal dengan menggadai maruah kepada puak yang sedia menjadi pengkhianat@barua dengan menggadai prinsip perjuangan suci parti yang di pertahankan selama ini.

Tunggu apa lagi? Bila? Lu Fikir La Sendiri..!


5 ulasan:

  1. Tgk. POLIS bwh. KETUA POLIS NEGARA-geng rejim2 BANGKAI2 Mafia2 Dikt. Anwar homoh/Kapir2 Penjajah DAP-PKR ni! Kalau PENDEMO2 dr. PRIBUMI Islam/Melayu TULEN kita yg. demo bela ISLAM/UMATnya -cepat nak DAKWA! Yg. PENDEMO2 haram homoh BERSIH/DAP-PKR - dibiar!

    https://www.astroawani.com/berita-malaysia/polis-akan-panggil-individu-terlibat-himpunan-bantah-bakar-alquran-403967

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
  2. Pengerusi Majlis Keadilan Parlimen Nazi Zionis SWEDEN yg. nak HARAMkan HIJAB di JPA dia -skrg. nak BAKAR pula 100 Al-QURAN suci kita -sdgkan PONDAN2 dr. Pemimpin2 'ISLAM' termsk. bwh. rejim DIKT. Anwar/Kapir2 DAP-PKR ni -hanya ckp. TANPA apa2 tindakan,cthnya HALAU Duta2 BARAT ni!

    https://ednews.net/en/news/world/560409-swedish-legislator-aims-pass-bill

    BalasPadam
  3. Lepas POLIS gertak PENDEMO2 Pribumi Islam/Melayu kita di Kedutaan2 TERORIS2 Belanda/Sweden - Pres. TERORIS Nazi Zionis homoh US - punya galak puji KULI Diktator MAFIA Anwar PARIAH homoh dia psl. 'kehebatan' demokrasi-ala Nazi Zionis BANGKAI Penipu depa!

    https://www.astroawani.com/berita-malaysia/joe-biden-ucap-tahniah-kepada-anwar-puji-demokrasi-malaysia-403962

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
  4. Lihat selepas kerabat diraja LIBERAL Kelantan ni kahwin dgn. wanita Sweden - sewenangnya rejim2 TERORIS Barat BERSENJATA Nuklear, termsk. Sweden ni - nak PAKSA Negara Islam kita ni mcm. KULI depa, ikut peraturan2 UN/PBB - yg. diKUASAI Barat/ISrael/India!

    https://nst.com.my/amp/news/nation/2022/03/781255/eradicating-poverty-and-hunger-top-nordic-goals

    @ Twit - MelayuKeris32

    BalasPadam
  5. Suma barua Tun Mahathir dlm UMNo kena pecat... Hagak hagak Tun akan ambil tindakbalas ka..?

    Perang nak mola sesama barua LeeKwanYew@DAP

    haahh tepokkkkk kasi tambah pop corn...!!

    BalasPadam