Selasa, 31 Januari 2023

Empty Zahid Teruskan Mengolom Aljub..!

 

Begitu lah rupanya empty ameno apabila di barisi oleh para barua pengkhianat penjilat Anwar DAPig. Sejak isu Nurul menjadi punaisihat bapaknya, belum kedengaran kepimpinan UMNO bersuara menyebelahi rakyat jauh sekali membantah apa yang telah dibuat oleh tuhan politik mereka.

Itu lah nasib parti berjasa itu hari ini apabila Zahid dan sekutunya merelakan diri dan parti ditunggang sebegini hina. Sekadar jadi pak sanggup sahaja la. Sekurang kurang bagi mereka anak murid perlu terus hidup..!


Nak bersuara takut, keberanian hanya hadir apabila kepentingan peribadi dan kroni cuba di cabar, itu pun keberanian secara berjemaah. Keberanian di dalam kandang dan reban sendiri. Itu yang sebok pecat dan gantung ahli parti. 

Ahli kebanyakkan pulak di bawah telan panadol setiap hari, Nak bersuara menentang Anwar? tapi nak senyap pun susah, akhirnya ahli di bawah jadi serba salah...so nak buat apa lagi? kolom ajer la lidah.

Lu Fikir La Sendiri..!

2 ulasan:

  1. Politik hipokrasi Singapura jadi contoh dan ikutan pembangkang di Malaysia.

    Pada walaun dan barua yang berkiblatkan parti DAP@PAP di Singapura. Bukti artikel di link di bawah ini menunjukkan betapa kronik nya amalan nepotisma dan kroni keluarga Lee Kwan Yew dalam politik Singapura.

    Meritokrasi 'aleutoh' Lee Kwan Yew lah yang walaun kat sini terkinja kinja bodoh meng agong agongkan politik Singapura..Puii..!!

    Yg pelik ada Melayu ultra pun boleh berubah jadi barua DAP@PAP Lee Kwan Yew di Malaysia.

    Link kat bawah ni hahh..!! siap dengan charta hubungkait dan gambar gambar hubungan keluarga Lee Kwan Yew sesama sendiri untuk menguasai Singapura mengunakan neraca nepotisma dan kroni.

    Yang peliknya walaun di Malaysia pun turut terkinja kinja kagum dengan politik Singapura... punya bodohh puiiii..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/30/royal-bloodline/

    Bukti dan fakta di bawah ini juga menunjukkan betapa kronik double standard PM Lee Hsien Loong ingin membayar dirinya dan menterinya beberapa kali lebih banyak daripada apa yang mereka perlukan untuk kos sara hidup di Singapura, sementara mahu rakyat Singapura mengurangkan perbelanjaan mereka.

    Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

    Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

    Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

    Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

    Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

    BalasPadam
  2. PRN bulan Mei 2023 ini masa terbaik melingkupkan saki baki barua LeeKwanYew@DAP dari tampuk kuasa

    Formula turun harga barang ialah dengan melingkupkan saki baki barua barua Lee Kwan Yew @ DAP dari tampuk kuasa negara.

    Langkah ke dua mewujudkan beratus ratus billionaire Melayu dan jaringan kartel mafia Melayu di segenap sktor

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini..Tak kan Melayu nak bergantung pada rangkaian mafia kartel judi, kartel bapak ayam, kartel dadah, kartel arak, kartel babi.

    Kartel mafia mata sepet yang monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Ini lah kebodohan pemimpin Melayu 60 tahun lama nya dibaruakan oleh kaum mata sepet ini sambil bergantung harapan pada kartel mafia LeeKwanYew@DAP/MCA tak guna ini.

    Pemimpin Melayu dan PM silih berganti tapi kartel kartel mafia mata sepet tetap orang yang sama, tetap nama yang sama dan tetap menguasai semua sektor perekonomian negara..

    Formula mereka mudah sebab nya PM yang ada dolu memang dibawah kawalan kartel mata sepet LeeKwanYew@DAP/MCA berpusat di Singapura@Little Isreal Asia Tenggara..!!

    Ayoh semua bangun orang Melayu lingkupkan pemimpin barua mereka ini dari tampuk kuasa negara pada PRN Mei 2023 ini.

    Kalau dolu ada billionaire Melayu tetapi mereka di adu dombakan di batu apikan sesama sendiri supaya berbunuhan dan bercakaran sesama Melayu. Ujudkan Team A dan Team B dalam Parti UMNo supaya kartel ini mudah membatu api dan adu domba supaya berbunuhan sesama Melayu..!!

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #LingkupkanbaruaLeeKwanYewPRNini

    BalasPadam