Ahad, 25 Disember 2011

Gempar..! Mahfoz@Mampoz Bakal Masuk Penjara!!!


Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berkata, tindakan terhadap bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo hanya 'drama politik' Umno BN.

Katanya, dengan pelbagai isu rasuah yang terpalit kepada ramai pemimpin parti itu, maka Umno BN terpaksa 'menempisnya' dengan bertindak ke atas Khir, itu pun selepas Khir tidak mempunyai kuasa lagi.

Jelasnya lagi, tindakan 'memangsakan' Khir itu kononnya bagi memberi gambaran kepada Masyarakat bahawa kerajaan Umno BN secara keseluruhanya tidak berkompromi dengan rasuah.

Beliau mengulas keputusan Mahkamah Tinggi Shah Alam kelmarin yang memutuskan Khir bersalah atas tuduhan rasuah dan dihukum penjara setahun.

Kenyataan macam ni tak menghina Mahkamah ke? kenyataan begini tak menghasut ke? kenyataan begini tak berupa fitnah yang mahu mengajak rakyat membenci badan perundangan dalam negara ke? Kenyataan begini tak mencerminkan kebodohan tahap cipan si mahfoz ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. pukimak betul mahfuz sial ni..katalah khir toyo dilepaskan olih mahkamah.dia akan buat kecoh seluruh malaysia dan dunia dengan mengatana mahkamah adalah berpehak pada UMNO...sial betul engkau mahfuz.

    BalasPadam
  2. naperlah tak mampos jer si tua kutuk ni...

    BalasPadam
  3. Sebelum sebarang ulasan kepada DS Khir Toyo. kita cermin lah diri dulu. Hukuman dijatuhkan bukan sekadar membalas perbuatan yang didapati bersalah oleh mahkamah, tapi sebenarnya untuk pengajaran kepada semua. Kita mungkin bernasib baik tidak ditangkap diatas kesalahan yang kita lakukan. Apa kah kita terlalu bersih dari segala kesalahan ?

    BalasPadam
  4. BADUT SARKAS PAS TU SAJE BIKIN STETMEN 'LUCAH' MCM TU PASAL TAKUT ANUWAR KENE SUMBAT GAK. DIORANG TAU NASIB ANUWAR BAKAL MERANAPKAN FUCKATAN OVERALL KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  5. putra umgok yang baholol lagi sengal udah2 le kome nak mrnyokong umgok ni umgok ni merosok kan melayu islam macam kami, tapi tidak melayu macam kome melayu sekular janji msokkan

    BalasPadam
  6. Anon 10.44,lu fuckatan golongan yg mengangkat org yg nabi xngaku umat sbg pemimpin ada hati nak halang kami nak sokong UMNO BN,muhasabahlah diri tu,penjual kalimah Allah pd golongan kapir,Ptuihhh!

    BalasPadam
  7. Setakat kelulusan SRP ...

    Macham tu la, korang expect cam na ?

    BalasPadam
  8. ala..dia berani ckp sbb jika dia kena apa2, wiski bar council belakang dia..depa sediakan lauyar utk dia...

    BalasPadam
  9. Untuk mengubah diri sendiri itu kerja orang yang beragama. Untuk mengubah masyarakat itu kerja ahli politik.

    BalasPadam
  10. Baguslah Anon 10.44 PTG mengaku dia Islam tapi jenis Islam yang jual kalimah Allah, kafirkan sesama bangsa seagama, tidur sebantal dengan DAPigs kafir harbi, mengagongkan peliwat...itulah antara Islam yang dia amalkan

    BalasPadam
  11. Macam ni laa kalau orang x de otak nak bercakap... Ni la kerja pembangkang... FITNAH, FITNAH, FITNAH.... so sial...

    BalasPadam
  12. Dalam fuckatan semua lengkap:-

    1. Syurga hak depa - tiada neraka;
    2. Masuk fuckatan - dosa boleh
    ditolak kerana pejuang2 isle;
    3. Ada nabi sendiri;
    4. Ada imam mahdi;
    5. Ada khalifah;
    6. Kalimah Allah boleh dikongsi oleh
    kaum kafir;
    7. Ukum udud nak buat tapi tak perlu sebab;
    8. Laki bini boleh gohek gostan;

    BalasPadam