Isnin, 5 Disember 2011

Khalid Gagap Kena Tumbuk!

Published with Blogger-droid v1.7.4

5 ulasan:

  1. minta la kat king video lucah semalaya..

    BalasPadam
  2. masa janji dulu tak rujuk undang2 pun..kesian masyarakat india..sering kena tipu..tapi masih ramai lagi yg masih tak sedar2

    BalasPadam
  3. Saya menteri besar....jd suka hati saya lah (tunggu PEMBANKANG menang PRU-13) sebenarnya inilah ayat yg paling sesuai..huhu...! Cakap x serupa bikin da...pandai kutuk kerajaan. Sendiri kena baru tau huhu tergagap2 nak jawab.

    BalasPadam
  4. saya MB memang janji sama ane maca semua...tapi bukan tanah gegegelan punya...tapi tanah bukit saya cakap punya jam ada gagap lu olg tak dengar betul2...saya sini mau tanya belapa lori tanah lu orng mau????tanah gegegegeran tak rak tak rak...ini tanah sudah dulu gomen.....sudah jual sama itu syarikat...dlm hati khalid padan kena kencing aku peduli apa janji tengkuk aku lepas...mampos le korang....klentong sebiji macam anuar di kg buah pala lalu......kena kencing jugak india padan muka...pangkah lagi haprak ni.....

    BalasPadam
  5. You are not a smart men KHALID. The poor need:
    1. Land tenure
    2. Basic shelters
    3. Road to reach out
    4. Affordable but reliable transport system
    5. Safe drinking water and sanitation
    6. Knowing where to dig a well to irrigate the farm.
    7. Public health services
    8. Schools
    Organic fertilizer
    9. Opportunity to sell product
    10. Simple financing system.
    Boleh ke buat semua ini Khalid. Kebanyak Kerajaan Persekutuan dan bereskan. Masaalah yang priority awak tidak boleh lakukan. Tak bijak lah awak Khalid. Tutup ajelah kedai PKR awak tu.

    BalasPadam