Jumaat, 16 Disember 2011

Mahfoz Meraga Diri Sebagai Timbalan Presiden PAS...

PAS tidak pernah menghalang mana-mana pemimpinnya daripada meninggalkan parti dan menyertai Umno, termasuklah exco kerajaan Selangor Datuk Dr Hasan Ali.
"Terpulangkan kepada dia," kata Naib Presiden Datuk Mahfuz Omar

Mr Bean ni pun nak tumpang semangkuk! sebenarnya bagi mamfoz kalau cerdik pandai dan profesional agama yang lain nak keluar dari hamPAS pun takpa, ok, aiman tak kisah! sebab mamfoz nampak...ini sahaja lah peluang yang ada bagi orang dungu@bingai@lemban dan sewaktu dengannya yang tinggal didalam PAS akan memberikan dia peluang lebih cerah untuk memerintah parti suruhan tuhan politik mereka DAPig ini bersama sama mat sabu laki normah!

Kalau boleh din pudu dan husam pun harus keluar dan masuk DAPig! semalam din pudu dah bagi kenyataan bahawa apa jua keputusan biarlah pihak di Pusat dan syura yang memutuskannya, sementara husam kusam pulak sekarang ni sebok dengan kes mahkamahnya yang bakal menjadikannya pekasam!!! Jadi Naib Presiden yang menjadi hero zero kini hanya mamfoz!!!

Bagi hamba sahya DAPig tentunya hebat dan benar kenyataan mamfoz ini dalam mempastikan semangat dan roh kristianisasi dikalangan pakatan haram terus kukuh! Bagi hamba sahya banduan anwar pasti tindakan mamfoz sebagai gentlement dan menunjukkan kesungguhan hamPAS dalam membuang anasir penyelamat agama Islam dan Umat Melayu!!!

Bagi kebanyakkan mereka yang pernah bekerja sebagai penjaga landasan di lapangan terbang serta bekas pemandu ambulan yang boleh berkhalwat dengan bini orang pasti merasakan gandingan mat sabu@sapu dan mamfoz sebagi gandingan mantap yang boleh terus menghumban Islam dan Kuasa Melayu dari bumi ini...!!!

Ye ker?

Lu Fikir La Sendiri!!!





1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Orang macam ni pun ada yang menyokong... Baik pergi tenguk monyet kat Tanjnug Muar... hehehee.. Masih suci belum di politikan... Tak pegang bendera...ihihihhhh

    BalasPadam