Jumaat, 23 Disember 2011

Pakaian Rasmi Anwar Dan Perusuh Pada 9 Januari Nanti..!


Khir Toyo didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi atas tuduhan mendapatkan bagi dirinya dan isteri suatu barangan berharga dengan balasan diketahui tidak mencukupi iaitu dua lot tanah dan sebuah rumah di Seksyen 7, Shah Alam, empat tahun lepas.

Mahkamah menjatuhkan hukuman 12 bulan penjara berkuatkuasa hari ini, serta memerintahkan harta terbabit dilucuthak kepada kerajaan Malaysia.

Hukuman penjara itu dibuat mengikut Seksyen 165 Kanun Keseksaan berkuat kuasa mulai hari. Perintah melucuthak harta tersebut pula dibuat mengikut Seksyen 36(1) Akta Pencegahan Rasuah Malaysia 1997.

Ada Khir Toyo merusuh? ada Khir Toyo buat reformasi? Ada kuda belang PAS yang berbaring depan kereta hakim?

Kita tengok 9 Januari ni...mesti warna warni keganasan akan berlaku..! baik dari perkarangan mahkamah! kedutaan Turki, Jalan TAR! semua perusuh disiapkan dengan duit dan pakaian macam Anwar kat atas tu...pttuuiihh!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. haha ha ..aku setuju denga pakaian tu.
    Macam kuda belang.
    Kalau polis tangkap,tak payah tukar baju.

    Kepada mak bapak,sila siapkan duit untuk jamin anak anda.......yg berdemo tu semua anak orang kaya....rm 2,000 apa ada haaaaal

    BalasPadam
  2. Perusuh yang tidak menghormati keputusan mahkamah
    dianggap pengkhianat.Tidak kira samaada pelajar atau orang biasa mereka ini harus didakwa.Sekiranya tidak terkawal pasukan keselamatan harus membelasah mereka cukup2 kerana berhimpun beramai secara haram.Apalah guna kes liwat tertangguh 60 kali dan akhirnya Anwar tetap mengatakan mahkamah dipengaruhi oleh pihak pemerintah.Keengganan beliau masuk kandang saksi untuk mempertahankan diri dilupakan samasekali

    BalasPadam
  3. Makhluk spesis nie.. memang patot disumbatkan dlm jail je.. baru aman skit malaysia nie.

    BalasPadam