Rabu, 21 Disember 2011

Saifuddin Konek Anwar Menyorok..!

Sekumpulan mahasiswa berkumpul diperkarangan Kementerian Pengajian Tinggi bagi menyerahkan memorandum yang mahukan Saifudin Konek Anwar meletakkan jawatan!

Tanpa maki hamun dan bersikap kurang dengan menurunkan mana mana bendera, mereka ini hanya mahukan memorandum mereka diterima dan mendesak kerajaan memecat Saifudin sekiranya konek anwar tersebut takut@bacul untuk meletakkan jawatannya dengan rela hati.

Memo mereka diterima oleh saudara Khairi Setiausaha Politik Menteri Pengajian Tinggi. Kalau ikut teori new politics si pudin tentu beliau dengan penuh bermaruah untuk meletakkan jawatan kerana desakan datang dari pihak mahasiswa sendiri yang sepatutnya menjulang beliau.

Kalau mengikut teori pudin jugak, berhenti diwaktu orang ramai minta adalah sikap gentleman yang boleh menjadikan konek anwar ini idola ramai.

Kalau ada maruah la..

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. lepas ni org umno temeloh lak mintak kangkong ni letak jawatan

    BalasPadam
  2. Mamat:- Kenapa lembab ambil tindakan? Pendemo bersih pun masih tak ada tindakan. Dah tahu 'Gay Tua' mastermind kenapa KDN senyap?

    BalasPadam
  3. haah tak mcm nasib kami yg bawa kepala lembu.berjuang untuk mengusir mb yg bodoh dan tak adil pada org melayu disgor

    BalasPadam
  4. Kerajaan patut mengharamkan para pemimpin politik mengziarah atau perjumpaan dgn mahasiswa dan para ahli politik jangan lah menggangu mereka ini biarlah mereka ini tamat pengajian terutamanya anak anak bangsa ku. Aku sedih melihat anak anak bangsaku dijalanan sedangkan anak anak bangsa lain berlumba lumba untuk memperkukuhkan dedudukan mereka. Pandang dan hayati lah wahai bangsa ku.

    BalasPadam